2012. november 9., péntek

Vérvétel és ami utána jött:)



9 előtt érkeztem ma a kórházba, 9-kor be is hívott a dokibá:) Miközben írta az adatokat, kérdezte, hogy hogy vagyok és, hogy van-e esetleg még valami, amit kihagytam a múltkor. Én mondtam, hogy tök jól vagyok (leszámítva az ijesztő cukker értékeimet, amit ezentúl nem mérek, nehogy itt szívinfarktust kapjak az értékek láttán), és tulajdonképpen mindent elmondtam a múltkor. Azt mondja erre, hogy ő sajnos még mindig nem tudja eldönteni, hogy vajon mivel is kezeltek engem ennyi év alatt:DDD Hááát, mondom, a pajzsmiriggyel tuti nem, amúgy meg nyílván az IR-el. (ja, közben azt is mondta, hogy menjek nézzem meg a babafalat:) sok-sok cuki kisbaba képe van a rendelője falán ugyanis:)) Kérdezte még, hogy nincs-e pl: hüvelyfertőzésem….hm, ez érdekes, hogy kérdezte, mert épp azon gondolkoztam, hogy most már lehet el kellene mennem a nőgyógyhoz, hogy nézzen már meg, mert valami nem stimmel. Ez ami van, ez már nem a menstruáció maradványa szerintem. Abban maradtunk, hogy ha jövő hétig megmarad ez a dolog, akkor kell egy hüvelykenet is…mondjuk ezt nem tudom, hogy csináltatom meg. Asszem jó lesz nekem az sztk is.
Ezután levették a vért, jövő hét csütörtökön mehetek is megint a kórházba, hogy megbeszéljük a továbbiakat:)

És ami utána történt:
Hazafelé menet az utcán egyszer csak megállított egy cigányasszony. Nem tudom miért álltam meg, nem szokásom idegenekkel társalogni. Elkezdett nekem először mesélni arról, hogy van egy férfi, akivel nagyon szeretjük egymást (ja, mondom magamban, de ki szemfüles...biztosan kiszúrta a jegygyűrűmet:D), azután meg elkezdte mondani, hogy miért is nincs nekünk gyerekünk (a méhemről és a petesejtekről hadovált) és ha akarom, leveszi rólam a rontást, az átkot, mert bizony az van rajtam. Na, és ami ezután következett:DDDD Egyszer csak odanyúl a hajamhoz, és kitép pár hajszálat:DDDD Összesen 3 szálat sikerült neki…majd asszondja, látom? Ez jelenti az anyukát, az apukát és a gyereket, tehát tuti lesz egy gyerekünk (később jött nekem a 3 gyerekkel is, de ezt már nem tudom, hogyan  és miből következtette ki, ugyanis több hajat nem tépett ki:D). Ezután persze kellett neki egy papírpénz, amit nem akartam odaadni, mire jött azzal, hogy nem csak levenni tud átkot….Mondtam neki, hogy ne csinálja ezt, mert én babonás vagyok…ne akarjon nekem rosszat! Volt a zsebemben egy 500-as, hát odaadtam neki (több is veszett már Mohácsnál). Becsomagolta a hajakat, és elkezdett mormolni valami szöveget + a méhemnél kalimpált a pénzzel és hajszálakkal:D Ez volt a rontás levétel! Ezután mondta, hogy megy valami táltos asszonyhoz és hoz nekem egy gyökeret. Mikor találkozunk legközelebb?...kérdezte. És gondolja, hogy én majd megiszom ezt a gyökeret (gondoltam biztosan teát kell belőle főzni)? Persze kiderült, hogy ezt nem meginni kellene, hanem a hasamra tenni. De hát most akkor nem vette le rólam a rontást?...kérdeztem megint én. Azt mondja, de azt levettem. (huh:D)
Mondtam neki, hogy én bizony erre már nem jövök többet (remélem jövő héten nem futok vele össze), úgyhogy majd ha csak a sors akarja, akkor találkozunk. Azt mondta pedig nagyon kíváncsi, hogy mi történik ezután:D Na, erre én is kíváncsi vagyok! Kár, hogy csak pár hónap múlva derül ki:)

6 megjegyzés:

Audrey írta...

mindkét sztori kicsit hátborzongató - a cigányasszony nyilvánvaló okokból, és iylenkor én sem tudom eldönteni, hogy féljek vagy nevessek. A doki meg.. ha nem viláos számára, hogy mivel kezeltek eddig, az komoly gapet jelent (remélhetőleg az eddigi kezelésekben, és ő majd jól helyre tudja hozni!).
Kíváncsi vagyok, mi lesz csütörtökön!

Rita írta...

A csütörtökön én is nagyon várom. Kicsit félek, hogy milyen értékeket produkálhatok, így a hormonkezelés után. De nagyon reménykedem a legjobbakban!

Pocilakóra várva írta...

Fősulisok voltunk, amikor mi is belefutottunk 1 ilyenbe...csak sajnos barátnőm is levette pénzzel... :(
...és még kérdik, hogy miért vagyunk előítéletesek? Na vajon?... :(((

Rita írta...

ÁÁÁ, én ezt abszolút nem fogom fel rossz dologként:D Ha így lett volna, eljövök és kész.

Estsanatlehi írta...

Szia Rita! Láttalak kommentelni itt-ott, úgy jutottam ide hozzád olvasgatni is...
Ha nem bánod, be szeretnélek linkelni hozzám, az www.egykisskaosz.blogspot.com vagyok, de bár publikus a blogod, nem akartma kérdezés nélkül... Lehet...? Természetesen lehet nemet mondani, attól még olvasni foglak... :)

Rita írta...

Estsanatlehi, jaj, de kis rendi vagy:) Hát persze, hogy lehet;) köszönöm