2012. november 13., kedd

Diéta folyt. köv.




Tegnap nem volt netünk (és kábel tv-nk), így nem tudtam a diétás bejegyzésemet megírni...most pótolom:) 

Mozgás:  20 perc Réka
                 50 perc gyaloglás
                                   
Reggeli:        
fahéjas-karobos zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
mozaikos húscipó, könnyű tökfőzelék + egy pici zabpehely
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
1 l zöld lötyi (alma, narancs, 1 marék spenót levél, citromlé, 1 kanál búzafűpor)
összesen: 20 g CH

Vacsora:
tönköly kenyér, felvágott, sajt
uborka, paradicsom
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
sült cékla és répa
összesen: 15 g CH

CH ÖSSZESEN: 185 g

Ma bejelentkeztem a Szent Imre kórház gasztroenterológiájára, hogy glutént és laktóz intoleranciát nézessek. Nem tudom, ki hogyan csinálta ezt, de nem lesz egyszerű, azt már most látom. Egyrészt mondom a hölgynek, hogy lombik miatt kellene, ezért sürgős lenne. Azt mondja, hogy megérti, de sajnos akkor sem tud 2013. februárnál előbbi időpontot adni. Hát, mondom köszi, de az nem kell. Viszont, ha már így beszélünk, bejelenteném a férjemet Dr. xy-hoz, felülvizsgálatra. (Még 3 éve volt a drágám, és pár évente meg kell ismételni a vizsgálatot). Azt mondja a csaj, december 11-e megfelel? Hát basszus, nekem nem tudta volna ezt az időpontot adni:DDD? Ja, azt mondja, de...akkor jöhetek én is, ha gondolom. Komolyan, ezt nem hiszem el. Holnap felhívom őket rendes bejelentkezős időben (minden nap 8-10 óráig van bejelentkezés, de én ezt nem tudtam, és mivel 10 után telefonáltam, kicsit kapkodott a csaj), és megkérdezem, hogy esetleg más dokihoz nincs-e korábbi időpont. Ja, és a vicc az, hogy ha elmegyek, akkor ott még magyarázkodnom is kell, hogy miért is akarok én ilyen vizsgálatot, szóval lehet, hogy az egyszerű kis házi dokis beutalómmal jól elküldenek a búsba. Akkor persze marad a magán labor, viszont elveszítek 1 hónapot:(

3 megjegyzés:

Havanna írta...

Rita válaszoltam "Nálam". Én is féltem tőle, mert a beutalóra ráírta a háziorvos, hogy meddőség miatt kéri, és nem tudtam, hogy ott mit szólnak hozzá. Nem tudom Bp-en milyen lehetőségek vannak, esetleg nem tudsz máshová menni?

Én is az idő miatt választottam végül a magánt a laktóznál.

Rita írta...

Nekem ezt nem írta rá a dokim...mert egy f@sz (már bocsánat). Azt mondta tegnap, akkor mondjak valami tünetet, ami miatt beutalhat...mert neki a meddőség nem tünet? Így mondtam neki, hogy jó, akkor puffadok:D
Lehet nem várok decemberig, és mégis elmegyek egy magán laborba.

Havanna írta...

Rita, a laktóznál ha választani lehet (pláne magánban)Én a vérvételt választanám.