2012. november 27., kedd

Molly kérdései



1.  Aki rengeteg lombikot meg ilyesmit vállal, az tényleg nagyon szeretne gyereket, vagy inkább valamiféle versenyszellem hajtja?
2. Aki lombikra vállalkozik, és elfogadja ezáltal a hármas ikrek lehetőségét/veszélyét is, az jobban szereti a gyerekeket? Az átlagosnál strapabíróbb? Automatikusan boldog-e, ha sok gyereke születik végül?
3.   A sokáig sikertelenül próbálkozó szülők jobb vagy rosszabb (=túlféltő) szülők lesznek-e? Befolyásolja-e a nevelési stílusunkat az, hogy miképpen fogant egy gyerek?

Őszinte leszek, nehezen mentek a válaszok (valahogy nem is tudok értelmes válaszokat adni...bocsánat) :( Nem azért mert megbántódtam, dehogy. Egész egyszerűen csak rossz, hogy ennyire túlmisztifikálják a lombikot. Én csak olyan nőket ismerek, akik nem azért lombikoznak, mert jujdejó lombikozni, hanem azért mert máshogy nem lehet gyermekük. Közöttük én is. Szó sincs itt versenyszellemről (ezt a felvetést nem is értem). Hiszen senki sem olyan buta, hogy egy ilyen, viszonylag veszélyes kezelést bevállaljon csak azért, hogy minél előbb legyen gyermeke. Az én esetemben meg pláne nem ezért vállaljuk a kezeléseket. Nekünk ez alapfeltétele annak, hogy szülőkké válhassunk.

Hogy ki hogyan szeretni a gyerekeket meg nem attól függ szerintem, hogy az a baba hogyan fogant. Semmi köze ehhez. Annyi azonban lehet a dologban, hogy talán jobban félti majd azt a babát, jobban ragaszkodik hozzá, hiszen sokat kellett érte küzdeni. Nem tudom…erről talán egy olyan nő tudna nyilatkozni, aki mind a két oldalt megjárta.
Szerintem sem strapabíróbb egy lombikos kismama, inkább felkészültebb. De miért is lennének strapabíróbbak, hiszen mi is csak olyan anyukák leszünk a végén, mint minden átlagos kismama.

Tudom a kérdések nem azért vetődtek fel Mollyban, mert rosszat akart volna, csak gondolom érdekli az ismeretlen. De akkor sem értem miért vetődik fel bárkiben is, hogy mi esetleg mások vagyunk. Hogy jobban szeretjük majd azt a gyereket, hogy jobb szülők leszünk (vagy rosszabbak), hogy boldogabbak leszünk, ha megszületik végre a várva várt trónörökös. Vagy ez a lombikozás egy stigma marad mindörökre? Úgy érzem mi nagyon büszkék leszünk a gyermekünkre, ha végre megszületik…és magunkra is, hogy kitartottunk. Ennyi. Így belegondolva, talán mégis csak megbántódtam egy picit. :D De nem sokáig ígérem….már el is múlt;)

ui.: Olyan rossz, hogy kellemetlenül érzem magam, amikor örömködök egy baba születésekor, vagy terhesség bejelentésekor. Úgy érzem, hogy azt hiszik (gondolják), hogy csak álca, hogy örülök az ő boldogságuknak, hogy legbelül őrlődöm és gyűlölöm őket azért, mert nekik megadatott, ami nekem nem. Pedig ez egyáltalán nem így van! Lehet, hogy eljön majd az az idő is, de egyelőre még messze járok attól, azaz elképzelhetetlen, hogy féltékeny legyek bárkire is baba ügyben. Kár, hogy ez sokak számára hihetetlen.

49 megjegyzés:

kitim írta...

Számomra nem hihetelne hogy igenis örülsz más sikerének, tapasztaltam nálad :))). Szerintem ez nem egy stigma, nem mindenkinek ugyanaz az útja az életben (sőt), van akinek ez, van akinek máshol lesz más (szándékosen nem azt írtam, hogy nehezebb, mert ezt mindenki máshogy ítéli meg, szubjektíven. Egyszerűen más). A legnagyobb lépés szerintem ez, amit Te is megtettél, hogy elfogadod ezt a helyzetet és ezzel mész az úton, ami visz a vágyad felé.
Még mindig nagy hajrá!!!! :)

Névtelen írta...

Először is:ki az a Molly?
A feltett kérdésekre nem válaszolnék, csupán egy mondatban:Járd végig az utamat, s ha végig jártad utána ülj le a gép elé és tegyél föl 3 kérdést.Bizonyára nem ezek lesznek....

Csibu

Rita írta...

Köszi Kitim:)

Csibu, a kérdéseket Molly nem nekem tette fel, hanem sajt blogján kérdezte, azaz csak úgy elmélkedett...és gondolta, aki akar válaszolhat. Páran a saját blogjukban válaszoltak, gondoltam én is...csak nekem valahogy nem volt könnyű a válasz.

Molly Bloom írta...

Csibu: "Járd végig az utamat, s ha végig jártad utána ülj le a gép elé és tegyél föl 3 kérdést.Bizonyára nem ezek lesznek...."
egyébként miért is nem? és komolyan kérdezem, hogy miért kell ingerültnek lenni ettől? már miért ne lehetne ilyen és ehhez hasonló kérdéseket feltenni, vagy ilyesmiről elmélkedni? és ugyan már miért ne lehetne indulatok nélkül reagálni? (lehet, hogy neked nem tűntél indulatosnak, de nekem nagyon is)
nem tudom végigjárni az utadat nyilván, de a háborús hősök is beszélnek a szörnyű tapasztalataikról - néha -, amikor kérdezik őket azok, akik el sem tudjk képzelni, hogy mi az a háború.
én annyira nem szeretem, hogy az emberek alig várják, hogy megsértődhessenek. miért ne lehetne kellemetlen dolgokról beszélgetni? én teljesen nyíltan szoktam beszélni minden, engem ért rossz dologról - van belőlük bőven, hidd el -, mert az élet az egy ilyen, kellemetlenségek mindenkivel történnek. szóval nem kell reagálnod, ha nem akarsz, de ha mégis megteszed, akkor lécci, a stílus az ne ilyen legyen.
Rita, köszönöm a válaszokat. meg tudod mondani, hogy min sértődtél meg? esküszöm, hogy nem értem. semmiféle stigmáról nincsen szó, de a lombik az valóban sok szempontból mássá teszi ezt az egész gyerekezős ügyet szerintem. egyébként van ikres ismerősöm, aki válaszolt - fel sem merült benne, hogy sértegetni akarom, mondjuk ismerjük egymást, az nyilván számít - és igenis azt mondta, hogy egy-másfél évig számított a lombikozás a hozzáállásában, aztán ez az egész eltűnt.

Névtelen írta...

Kitörölheted a válaszomat nyugodtan Ritám:)Lehet túlreagáltam:)))Puszillak!
Csibuka

Rita írta...

Ééén megsértődtem? A megbántódás nálam mást jelent...de mint írtam, ez el is múlt.....ahogy leírtam a válaszokat:) Bennem nincs rossz érzés Molly. Ami pedig volt, az arra vonatkozott, hogy rossz, hogy talán más, aki nincs benne ebben a lombik témában (szerencséjére) hogyan láthat minket lombikosokat....csak ennyi. Fel sem merült, hogy sértegetni akarnál! Bocsi, ha ez jött le a válaszaimból;)

Csibu, nem törlöm ki a válaszod:)

Névtelen írta...

A csudába! Ezek a kérdések igen csak nyomtak még egyet az én lelkem is...

Molly Bloom írta...

nem, a te válaszoddal nem volt semmi baj. a megbántódást értettem a megsértődés alatt, nem erősebbet.
én abszolút normálisnak látlak titeket, nem is értem, hogy miért látnám máshogy. engem csak érdekel egy csomó dolog, például a lombikozók lelke, de ugyanígy érdekel az is, hogy vajon egy színtévesztőnek vagy egy repülőgép pilótának mennyiben más az élete mint az enyém. volt annak idején egy vak csoporttársam és tök sokat beszélgettem vele arról, hogy hogyan képzeli a világot, meg minket. semmi baj nem volt belőle, nagyon nyitott lány volt.
a gyerekekkel kapcsolatos kérdések pedig azért érdekelnek manapság az átlagosnál jobban, mert mostanság ezzel foglalkozom naphosszat, ráadásul, mivel ikreim vannak, óhatatlanul mindig felbukkant a "lombik gyerekek?" kérdés.
meg tamkót már régóta olvasom és jó fejnek tartom és tudom, hogy tőle mindent lehet kérdezni, de elmélkedem én sok más dologról is, például az apukám öngyilkosságáról (csak, hogy egy kellemetlen témát említsek)...hát nagyjából ennyi az indokom a kérdezősködésre. az meg, hogy rosszak a kérdéseim,csak nézőpont kérdése.

Névtelen írta...

Sajnálom hogy egy olyan embernek, akinek még soha nem fájt a feje nem tudom elmagyarázni hogy valójában mi is az a "fejfájás":) Hiába kérdezi meg tőlem hogy :milyen érzés mikor lüktet az agyam ha lehajolok, nem tudom elmagyarázni, mert ezt Ő még soha nem érezte.Viszont ha egyszer véletlen megfájdulna neki is, nem kellene föltennie többé azt a kérdést, mert akkor érezné hogy a fájdalom mivel is jár:)

Csibuka néni voltam, és nem vagyok indulatos "nagyon is":DD

Molly Bloom írta...

értem, tehát akkor ne is beszélgessünk egyáltalán, mert nem érthetjük egymást, igaz? (btw te nem vagy végtelenül magányos ember?)
pszichiáterhez se menjen egyetlen skizofrén sem, hát hogy a túróban tudna neki segíteni a nem beteg, nem hallucináló orvos, háddenem?

Molly Bloom írta...

(egyébként furcsa, hogy Rita aggódik azon, hogy ez egy "stigma", te meg mintha kérkednél is vele.)

Névtelen írta...

ki az a "btw" ?

Molly írta...

te vagy.

na pá, további jó trollkodást. nem vagy szimpatikus.

Névtelen írta...

:))))))De nagyon magányos vagyok:( Se gyerekem, de Férjem, se házam , se földem (földönkívüli vagyok) A humorom végképp nincs, azt az orvosok elvágták a köldökzsinórommal annó:DDDD Egy dolgot tudok fölmutatni: találtam az előbb pár forintot a zsebembe:)))EGÉSZ IDÁIG AZT VÁRTAM HOGY VALAKI FÖLISMERJE MILYEN IS VAGYOK VALÓJÁBAN:))Köszönöm ezt neked molly:))) Te viszont nagyon szimpatikus vagy:)))Imádni való csajszi:DDDDD
Csibuka néni:DD

Molly Bloom írta...

szerintem kicsit higgadj le és kapcsold ki a caps lockot, meg használj kevesebb nagydét, már az is sokat nyom a renomádon - legalábbis az én szememben.

attól még lehetsz magányos, hogy van mindened, ami állítólag kell... sőt, ha rettenetesen boldog lennél, nyilván nem kiabálnál itt velem ilyen, khm...furcsa stílusban.

na mindegy, tényleg nem szeretnék veled beszélgetni, lehet olyat?
Rita válaszolt pár kérdésemre, te meg állati fura stílusban kötözködni kezdtél velem.
minek szólsz hozzám egyáltalán, ha téged úgysem érthet a magamfajta?
egyébként sem akarom,hogy szimpatikusnak találjon egy troll.

aaa írta...

Molly, en lombikoskent is nagyon erdekesnek tartom a kerdeseid. Hasonlo kerdesek bennem is ezerszer felmerulnek. Van egy harom eves kisfiunk, aki termeszetes uton fogant, igy igazabol csak a sikeres lombik utan tudom megvalaszolni sajat magamnak is ezeket a gondolatokat. Es en, amellet, hogy hihetetlenul szeretnenk meg gyerekeket, igenis erzek versenyszellemet is a lombikomba, de ez szemelyisfuggo. Aki meg sajnal az ikrek miatt, hat nem is tudom…ezek annyira taho emberek, hogy egy percig se erdekelne a velemenyuk. Mi remenykedunk, hogy ikrek lesznek. Nem azert mert elonyos, hogy egyszerre ketton is tul leszunk stb, hanem mert egyszeruen csak vagyunk arra, hogy tobb gyermekunk legyen.

Névtelen írta...

igenis főnökasszony kikapcsoltam a nagybetűket:)akkor csak suttogok:)))))le is higgadok, bár végig röhögtem az egészet:) mert ezen mást úgy sem lehet:D
Puszi Csajok!

Jók legyetek;-)

Csibuska

Molly Bloom írta...

na ugye:) köszönöm, hogy válaszoltál. az ikrek miatt hihetetlen bunkóságokat kaptam, tényleg - szerintem az emberek végig se gondolják, hogy mit beszélnek. a nőgyógyász egyenesen azzal biztatott, hogy "az egyik majd úgyis elmegy, ne aggódjunk" beszarás.

Névtelen írta...

igenis főnökasszony kikapcsoltam a nagybetűket:)akkor csak suttogok:)))))le is higgadok, bár végig röhögtem az egészet:) mert ezen mást úgy sem lehet:D
Puszi Csajok!

Jók legyetek;-)

Csibuska

Molly Bloom írta...

kedves Csibuska, nem feltétlen értem, hogy min kell olyan nagyon röhögni, de ahogy gondolod. szerintem nem voltál vicces, bocsáss meg érte.

Névtelen írta...

megbocsájtok neked érte:)Én egy mindent megbocsájtó gyár vagyok:))))

Csibucsek

Molly Bloom írta...

aaa: " igenis erzek versenyszellemet is a lombikomba, de ez szemelyisfuggo"

én például egészen biztos, hogy éreznék, ezért is érdekel ez a kérdés, sőt, szerintem én nagyon hajlamos lennék rá, hogy végül ne lássam a fától az erdőt - és ezért is kérdeztem azt is, hogy vajon aki sok lombikot vállal, az tényleg ennyire nagyon akar gyereket vagy egy idő után már átalakul az érzés "nehogy már nekem ne" érzéssé. főleg sok év és sok vizsgálat és kínlódás és veszekedés után.

aaa írta...

Btw ha en blogolnek meg azt is megkerdeznem, hogy vajon a lombikosok is olyan aranyban verik-e a gyermekuket, mint a nem lombikosok? Ugyanis engem megremiszt, hogy milyen sok ismerosom, un ertelmisegi veri a gyereket es tartja ezt termeszetesnek.

Névtelen írta...

Sziasztok,
Én is lombikos vagyok, volt jó pár. Szerintem is van verseny a dologban, hiszen egyfolytában statisztikákkal találjuk szemben magunkat, pl. Mennyi a mnyh vastagsága, mennyi tûsző érett be, hány naposan kapod vissza őket, stb. Es főleg hányadik próbálkozásod. Szóval igenis az ember osszehasonlitja magát sors társakkal és versenyben van hogy végre sikerüljön a dolog és mielőbb célba érjen.
Puszi Mindenkinek
Moncs

Névtelen írta...

omájgád...

Névtelen írta...

Moncs vagyok ismét. Molly nálam a két érzés párhuzamos, szeretnék gyereket és nehogy már nekem ne. Őszintén!!!
Pá.

Csigusz írta...

Eloszor is Csibu nem troll! Nem is ertem, hogy melyik kommentje alapjan valt trolla Mollynak...Mi volt a gond a stilussal? Egy hasonlattal valaszolt. Ennyi. En lehet, hogy egy egeszen mas komment folyamot olvastam. Hamar, akkor Csibu sertodhetett volna meg, hogy le btw-zted. Miert nem lehetett egyszeruen leirni, hogy mit jelent?!

Btw - by the way roviden ami annyit jelent, hogy egyebkent.


Az, hogy ki kibe kotott bele, egy ujraolvasas utan mindenki eldontheti.

Névtelen írta...

Én csak azt nem értem, ha érdekel egy téma, egy kérdés, akkor miért nem nyitsz egy fórumot ahol a kérdéseidre válaszokat is várhatsz, ugyanis a blogodban ezt nem lehet megtenni..Akkor meg miért kérdezel?Én nagyon szeretem a Rita blogját, miért itt kell megtárgyalni ezeket a dolgokat?Tessék megoldást találni rá hogy a blogodban ha közvéleményt kutatsz akkor tudjon a "köz" válaszolni neked.

üdv.

Molly Bloom írta...

aaa: a verést végképp tabunak képzelem, csodálkoznék, ha lelkesen mesélnék emberek, hogy "igen, én is, szíjjal"

aaa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Molly Bloom írta...

na jó, akkor szisztok, már itt sem vagyok.

aaa írta...

Molly a kerdesek megse lehettek olyan rosszak ha ennyi embert irasra kesztettek, de szerintem is igaz, hogy lehetne nalad is kommenteles mert nem fair, hogy Rita blogjat hasznaljuk erre.

Névtelen írta...

Köszi Eszter:)) Azt hittem beakadt egy billentyű a "btw"-nél:)Mikor talizunk már??Csibu

Csigusz írta...

En a versenges alatt csak azt ertettem, hogy abban versengek e, hogy azert akarok csak gyereket, mert masnak is van. Termeszetesen ez nem igy mukodik, a gyerek nem egy vuttyon taska :-)

De amit Moncs felvetett az egeszen mas. Csak ebbe en sose gondolok bele... Csak csinaljuk, toljuk a dolgokat. De persze, hogy kurvara zavar, hogy negy beultetesbol semmi se tortent es nyilvan eszre veszem, hogy masoknak, hogy sikerultek a dolgok. Erzekelem a korulottem levo vilagot.

Molly Bloom írta...

aaa: én a blogomban írtam, hogy mail-ben várom a válaszokat, aztán így alakult.
Kedves Eszter, szerintem roppant barátságtalan volt Csibuka - a trollok szoktak megakasztani normális társalgásokat, csak ezért mondtam, amit mondtam -, de ahogy gondolod.(különben is, azt állította, hogy csak viccelt. gondoltam azzal is, hogy nem tudja mi az a btw.)
amúgy meg tényleg elnézést a sok kommentért - bár én biztos örülnék a kommenteknek, ha szeretném őket -, sziasztok.

Névtelen írta...

Kis Csibukának ha visszaolvasod hány jelzője volt feléd akkor rájöhetsz hogy töredéke volt annak amikkel te elláttál engem..Tényleg végszó, mert úgy gondolom ezeket nem itt kell megtárgyalni, mert mint korábban is írtam: nyiss egy fórumot ahol a "köz"tud válaszolni szerintem, mert nem tudhatod hogy a blog tulajdonosa mennyire tartja ezt szimpatikusnak, és ezért Én is elnézést kérek Tőled Rita, mert tisztelem az írásaid, és legfőképpen Téged nem szeretnélek megbántani..Visszatérve az elejére:Föltettél egy kérdést, amire válaszokat vártál..Nyilván ha valaki egy ilyen témát feszeget, bele kalkulálja hogy lesznek akik nem úgy reagálják le a dolgokat ahogy te azt szeretnéd, vagy elvárod, hiszen őszinteséget kérsz...De ha őszinte válaszokat vársz, akkor miért volt baj a stílusommal?Akkor Én úgy éreztem nekem az a válaszom a kérdésedre... pont....Ami jelzem tényleg csak egy hasonlat volt..
Bocsánat Rita tényleg!!

Csibuka

aaa írta...

Igaz, latom a mail lehetoseget, igy ok. Veres: meglepodnel milyen sokan bevalljak.
Csibuka stilusa nekem se volt szimpatikus. Attol mert valaki nem lombikozik meg kerdezhet rola. szerintem egyaltalan nem voltak a kerdesek sertoek.

Molly Bloom írta...

Csibuka, akkor utoljára elemezzünk szöveget: eleve a post bizonyos értelemben nekem szólt, mire te kapásból elutasítóan reagáltál, mondván: "ki az a Molly?" - ha bizalmat szavazol nekem, meg nyitott vagy, akkor nyilván megnézed, ki vagyok, vagy simán csak a kérdéseimre reagálsz, vagy kapásból elutasítod őket.
ez az egyik.
a másik: ha nyitott vagy, akkor nem reagálsz tökéletes elutasítással a kérdéseimre, nem közlöd, hogy nem ezeket a kérdéseket teszem majd fel, ha a te utadat járom (de nem mondod el, hogy melyeket tenném fel, hanem csak sejtelmes elutasításba burkolózol, mert ezt csak te értheted), hanem esetleg elmondod, hogy te hogyan gondolkozol ezekről. szerintem simán azt mondani, hogy "te ezt nem értheted" nagyon destruktív és igenis barátságtalan.
és mivel ezekkel nyitottál és később is minden egyes azavadból sütött a gúny, hiszen, mint mondtad, az egész nagyon vicces - tehát semmi együttműködés nem volt benned a témával kapcsolatban-, ezért neveztelek trollnak.
és nem, nekem valóban nem szimpatikus, hogy megjelenik egy blogban egy ismeretlen arc (akivel a bloggazda ráadásul információt közöl a postjában)és minden egyes szavát figurázod - igen, lehet, hogy viccelsz, de azért a neten azt óvatosan kell. és tök oké az is,hogy szerinted én ezt nem érthetem és nem lehet nekem elmagyarázni, csak nem értem, hogy minek ezt itt és így nyomatni. nyilván nem lenne ezer komment ezzel kapcsolatban, ha elintézed az egészet azzal, hogy én ezt úgysem érthetem.
Rita válaszolt bizonyos kérdésekre - amiket egyébként nem is én kérdeztem tőle -, innen indult az egész.
mi volt még, ami szerinted gonoszság volt tőlem? ja igen, hogy magányos vagy...hát, szerintem valóban lehet magányos az, aki bárkit kizár bizonyos témákból, mert azt gondolja, hogy a másik őt nem értheti meg. szóval nem a hasonlattal volt baj, hanem a stílussal - nekem kicsit az jutott eszembe, hogy ha vajon vendéget vársz és az váratlanul visz magával egy ismeretlent, akkor átharapod a torkát?
BTW:D te is azt mondtad a második kommentedben, hogy kicsit túlreagáltad, nem?

Tamko írta...

Rita, köszi, hogy válaszoltál a kérdésekre, most jöttem rá, hogy ez nem mindenkinem megy ilyen könnyen, én pedig itt ajtóstól rohantam a házba! Amúgy tökre egyetértünk, a környezet gyakran szt várja el egy lombikostól, hogy NE örüljön a mások babájának, pedig az ember olyan szívesen örül teljes szívből!

Értem egyébként, hogy valaki ezekről a témákról nehezen beszél, azt viszont elképzelni nem tudom, hogy miképpen lehetne a kérdések mögött rosszindulatot látni. Vagy ha az elején annak tűnt is (rossz tapasztalat miatt mittomén) akkor sztem Molly tök jól elmagyarázta utána, miért érdeklik a kérdések- sztem a vakos hasonlat tök jó volt.

Molly írta...

bocsánat, csak még egy, aztán tényleg off leszek: egy kicsit azt nem értem csibuka felháborodásában, hogy Rita, akit, mint mondja, nagyon szeret - és akinek a blogját nagyon szereti, amely blogban megjelent ez a post, amit Rita írt -, ha jól értem, önként - én nem kértem senkit, hogy a blogjában beszéljen ezekről - írt egy bejegyzést az általam felvetett kérdésekről.
ezért aztán nem pontosan értem, hogy miért kéne nekem fórumot nyitnom ezekről, amikor a bloggazda megválaszolásra érdemesnek tartotta a kérdéseimet.
meg aztán nekem az is furcsa, hogy valamiért nem szabad sokat kommentelni egy témához - miért nem? a blog nem erről (is)szól? hogy az olvasók beszélnek arról, amiről a blog írója ír. (jó, én már nem engedem, hogy kommenteljenek nálam, de ennek hosszú története van). és ha egy post éppen valamilyen vitát vált ki, akkor azzal miért van olyan nagy baj, hogy nem szabad itt megbeszélni? komolyan nem értem ezt sem. na mindegy,ezentúl a pilóták életét tanulmányozom;)

Rita írta...

Hú Lányok, micsoda bandaháborúra értem itt haza:D Na, majd holnap írok én is pár sort okés?
Puszi mindenkinek;)

aaa írta...

Molly, en pl azert nem szivesen kommentelek ide mert a mondanivalom sokkal inkabb szolna hozzad, mint Rita irasahoz es ugy erzem ez nem illendo. De nem vagyok gyakori blogger, lehet rosszul tudom. :)

Molly Bloom írta...

gyere, beszélgessünk:)

mlly_blm@yahoo.com

ancsi80 írta...

Jeszus milyen kérdések ezek?????
Csak zárójelben 11 lombikon vagyok túl és ki az a hülye akit a versenyszellem hajtana egy egy alkalommal 500-600e Ftért!!!! Nem ez nem versenyszellem , csak egyszerűen az anyaság/gyermek irántiönzetlen és mérhetetlen vágy és az örök remény....

Rita írta...

Szívemből szóltál Ancsi:)

kretty írta...

Ha már versenyszellem: én találkoztam olyannal a lombikos pályafutásom alatt, akinek fél év után nem jött spontán a baba, és neki mostazonnalmindjárt kell a gyerek (biztos megbeszélték barinővel, hogy együtt terhesednek) elment lombikra, az első össze is jött neki. És az, hogy egyáltalán nem volt szüksége lombikra, az is bizonyítja, hogy mára a tesó is megszületett-spontán...

Csibu, én így szeretlek, őszintének és szókimondónak! ;)

Rita írta...

Akkor ezek szerint tényleg van ilyen nő is....furi.

Csiburaska írta...

Huu Kretty ez tényleg nagyon furi, de biztos van ilyen több is sajna...
Szerintem a kínaiak is ilyenek, 15 gyereket hordanak ki egyszerre, mert nekem annyira egyformák:DDD Na jó ez szar szöveg, csak gondoltam:jó reggelt:Ancsi rég hallottam felőled, jó hogy itt vagy:))

Csigusz írta...

Igen, Csibukam ez eleg szar volt :-), foleg mivel a kinaikat meg mindig buntetik, ha egynel tobb gyerekuk van. Persze az ember ugy erzi ugyanolyanok es tenyleg hasonlobb az arcszerkezetuk, meg az, hogy a hajszinuk csak nagyon sotet lehet. De en megismertem par azsiait es meg tudom oket siman kulonboztetni :DDD