2012. november 26., hétfő

Diétás naplóm – nov.26.



Mozgás:  40 perc Insanity
                                   
Reggeli:        
fahéjas-karobos zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
répa
összesen: 17 g CH

Ebéd:     
light sajttal, sonkával töltött update rántott sertésborda, milánói update spagetti (a héten update ebédet eszem…de nem csinálok belőle rendszert, mert elég drága lett)
összesen: 50 g CH

Uzsonna:
narancs
összesen: 18 g CH

Vacsora:
tönköly kenyér, felvágott, sajt
paradicsom, paprika
1 bögre kakaó
összesen: 47 g CH

Utóvacsora:
wasa kenyér, medve sajt
összesen: 15 g CH

CH ÖSSZESEN: 177 g

Tegnap nem írtam bejegyzést. Kicsit össze-vissza napom volt, az éjszakai bulizás picit felborította azt. Bár a késői lefekvés ellenére felkeltem 7-kor reggelizni, aztán visszaaludtam és keltem 10-kor tízóraizni…szóval a rendszer meg volt (és a CH mennyiségek is….egy darabig). Csak hááát megint becsúszott egy kis nemdiétás dolog is…fagyiztunk + alléban ebédeltünk + étteremben vacsiztunk:p Össze kell szednem magam tényleg. Bár a héten is sokat leszek G-vel napközben, csütörtökön meg valószínű megyünk egy napra kirándulni Pozsonyba. Ott meg azért nincs kedvem az itthonról vitt ebédet enni, inkább valami helyi specialitást próbálok ki. Szóval mostanában sok a kilengés, de azzal nyugtatom magam, hogy ennyi belefér:D Az éttermes kajáláskor is azért mindig igyekszem olyanokat rendelni, ami a diétámba illeszthető mennyiségileg is:)

Nadrágot persze nem sikerült vennünk tegnap. Annyira elegem van. Minhta legalábbis egy gnóm valaki lennék. Ami feljön a vádlimra és combomra, az olyan nagy derékban, hogy kismama ruhának is nagy lenne. Jó lett volna az egyik gatya (bár picit szűk, az előbb említett kritikus helyeken), de úgy bepipultam, hogy mondtam, hogy menjünk....hogy ne legyek szomorú, azért kaptam egy ruhát a Marc & spencerből:D

Jaj, én már olyan karácsonyi hangulatban vagyok. Ma csak karácsonyi dalokat hallgattam:D Szeretem ezt az időszakot.


 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajj de jó kis zene:))Már Én is karácsonyozok itthon:))Illatgyertya, zene..stb...Jó pihenést Rita!!

puszi:CSIBU

Rita írta...

:) kösziiiiiiii :D