2013. október 2., szerda

SZÜNET



Gondolkoztam sokat az elmúlt napokban, hogy megírjam-e ezt a bejegyzést. De úgy érzem, hogy nem hagyhatlak cserben benneteket, és nem tűnhetek csak úgy el, szóval megírom, amit kell. Terveztem, hogy csak ennyit írok: máskor, máshol. De ez sem túl sok, úgyhogy picit bővebb leszek;)

Úgy döntöttem, hogy kicsit visszavonulok itt, a Lombik, útkeresés...álmokon. Ez persze nem jelenti azt, hogy esetleg máshol nem találkozhattok velem! Erről email-en szívesen adok tájékoztatást;) Jövök én ide minden nap, hiszen az imádott bloggereim/barátaim bloglistája itt van, és őket/titeket olvaslak minden nap, szóval ha itt akarnál üzenni nekem, azt is megkapom!
Szeretem ezt a blogot, ő az én gyermekem, büszke vagyok rá nagyon...de most mégis el kell hagyjam :(

16 megjegyzés:

mrsg írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Popi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
kretty írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Audrey írta...

Sajnálom, de ha Neked most így jó, akkor nyilván így lesz a legjobb. Fb-on azért maradsz?

Rita írta...

Naná, Audrey!!!

Rena írta...

Azért ha sikerül a lombik, akkor írj légyszi ide, vagy ha kiderül, hogy mi az a folyadék a méhedben. Én csak itt tudok rólad infót, és érdekelnének a továbbiak. Előre is köszönöm. Zugolvasód, Rena.

Rita írta...

Rena, persze...és, ha adsz egy email címet, akkor írok oda is valamit;)

Jonsye írta...

Szia Rita! Én is csak innen ismerlek, de szeretném én is tudni, ha sikerül a lombikkal vagy anélkül a baba, légyszi majd írd meg, szorítok nektek! :) Biztos többször visszajövök az oldaladra a receptek miatt is. Sok sikert kívánok és mielôbbi zebracsíkos tesztet. :)
Jonsye
(Egy zugolvasód)

Rita írta...

Jonsye, köszönöm neked is! Ha szeretnél rólam többet, írj nyugodtan email-re;)

Rena írta...

Az e-mail címem:
beni.renata@gmail.com
Köszi

Névtelen írta...

Szia!

Azt szeretnem kerdezni, hogy eddig milyen kiegeszito gyogymodokat alkalmaztal? Akkupunktura? Vizkura? (lattam az eletfurdos bejegyzest - rendszeresen vegzed) , Gyogynovenyek? ( pl. Wild Yam). Azt is lattam a bejegyzeseidbol, hogy lelki-mentalis odalrol is gondoskodsz.agykontrollra gondoltal mar?

Drukkolok nektek es remelem osszejon hamarosan!!
udvozlettel:
Egy idetevedt ferfi olvaso.

Rita írta...

Kedves idetéved férfi olvasó:)
Huh, hát sok mindent kipróbáltam ez alatt az 5 és fél év alatt. Lássuk csak miket: teák (csalán, dió, cickafark), fagyöngy tinktúra, talp reflexológia, akkupunktúra, Jera masszázs, Parádfürdő (más fürdő nem volt, az életfürdőt csak kipróbáltam, elég macerás volt...és hideg), pszichológus, agykontroll (bár ezt még az esküvőnk előtt végeztem el, viszont pont a napokban olvastam át az agykontroll-os kézikönyvet), aviva torna, mindenféle gyógy-szer: Wild Yam és barátcserje kapszula, homeopatás szerek. És a diéták: IR és paleo. Azt hiszem ennyi.
Köszönöm, hogy ide tévedtél és a jókívánságokat is!!!!!

Anita írta...

Kedves Rita!

Nagyon drukkolok nektek a lombikhoz (is), meg hogy rendeződjenek a méhes dolgaid.

Régen jártam erre, mert a munkahelyemen minden le van szinte tilva, itthon meg nem tudok a monitor előtt ülni általában. Remélem, jól vagy! :)

Alicia írta...

Kedves Rita!

Ma találtam rá a blogodra,még nem olvastam el teljesen.
Én is lombikra készülök, március végén kezdődik el a hormonkezelés. Gondoltam, én is megosztom majd a tapasztalataimat és élményeimet ezzel kapcsolatban.
Üdv,
Ali

Rita írta...

Alicia :) Örülök, hogy ide találtál! Ha szeretnél frisseket olvasni rólam, email-ben elmondom hol találsz meg ;)

Angel írta...

Szia!
Szívesen olvasnálak én is továbbra is. Lombikos kismama vagyok,nem rég találtam rád,s érdekelne,hogy hogyan alakult további sorsod. Remélem azóta már boldog kismama vagy te is, vagy ha ha nem,hátha segíthetek valamibe.
Címem:valyinora@gmail.com