2012. november 29., csütörtök

Karácsonyi készülődés:)



Ma azzal töltöttem a délutánt (a 40 perc Insanityn kívül), hogy kigondoltam a karácsonyi ajándékokat. Az apróságokon kívül, adunk megint saját készítésű ajándékot is mindenkinek:) Idén gasztro ajándékokat. Kifli és levendula blog nagy-nagy segítség ilyenkor:) (tavaly kívánság dobozt csináltam, amibe mindenki beleírhatta, hogy mit kíván az évre. idén kinyitjuk, és megnézzük mi vált valóra:))

És, hogy miket készítek idén?
Apának citromos, gyömbéres mézet, mert szegénykém télen állandóan a megfázással küzd.


Anyának nutellás mézecskalács likört, mert ez olyan csajos ital. Hugicámnak üvegbe zárt sütit....jó sok csokidarabbal:)

                                                  A képek a Kifli és levendula blogról valók:)

Húgom párjának és az én Férjecskémnek pedig házi Moszkauert és saját készítésű csokis mogyoró, mandula és kávé drazsét csinálok:)


Szeretnék még kekszet is sütni, valami jó kis karácsonyit. Arra gondoltam, hogy elhívom a barinőket, lehetne ez ezentúl egy jó kis csajos karácsonyi program. Mondjuk süthetnénk fincsi mézeskalácsot, vagy nem tudom…majd kutakodok még a neten. Ha valakinek van jó ötlete, szívesen veszem;)

Már csak azt nem tudom, hogy mikor álljak neki az ajándékok elkészítésének. A mézet akár már most is megcsinálhatom és talán a sütis ajándékot is. A likőrt valamikor karácsony előtt fogom megcsinálni, talán 3-4 nappal előtte. A csokikat pedig talán 1 héttel előtte. Remélem nem olvad szanaszét karácsonyig:D

Jaj, már úgy várom…csak azt tudnám, hogyan fogom megállni, hogy ne kóstolgassak:D Azt hiszem az lesz a tuti, ha mindent uzsonna időben készítek:D

10 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

De jók! :)

Rita írta...

ugye? izgatott vagyok nagyon:D

Heniiii írta...

nyammmmi, én tuti nem tudnám megállni, hogy ne kóstoljak belőlük :)

Rita írta...

Heni, én sem fogom...az tuti, hogy aznap nem 185 g CH lesz az adagom:D

szilva írta...

a drazsék és a moszkauer recijét dobd már be a közösbe, plíz :)

barinős programokhoz ötlet: http://www.urban-eve.hu/2012/11/25/3%C3%9724-karacsonyi-otlet-3-resz-baratokkal/

Rita írta...

köszi, Szilva:)
A recepteket mindenképp hozom majd..egyelőre még kutakodom a tökéletes receptért....de jó úton haladok:D

Popi írta...

Nálunk szigorúan pezsgő csere van, csak a gyerekek kapnak ajándékot, de én mindig csinálok valami apróságot, lehet most tőled veszek majd ötletet :)
Én nem tudom anyósom hogyan csinálja, de már készíti a karácsonyi sütiket és mézeskalácsokat és neki még tavasszal is van belőle és még puha is :) (annyit derítettem ki, hogy üvegbe és hidegre teszi őket, majd kaja előtt a melegre, így megpuhul)

Rita írta...

Tavaly én is próbáltam mindenkit presszionálni, hogy ne ajándékozzunk. Csak legyen egy vacsi, esetleg valami kézzel készített, de mindenki leszavazott:( Ha lesznek már unokák, biztosan könnyebb lesz rábeszélni a családot.
Húúú, de jó. Popi, ha van jó süti, mézeskalács recepted, ide vele, okés? :)

Popi írta...

Ígérem mihamarabb megpróbálom megszerezni a mézeskalács receptjét!
Én Brownie mániás vagyok, így épp most döntöttem el, hogy a mikulás most kekszet hoz majd ajándékba. Még azt nem tudom mibe csomagoljam, de biztos van a neten valami jó kis hajtogatós doboz!

Rita írta...

Kösziiii

Tavaly én hajtogattam zacskót. Bár nem volt olyan egyszerű, de egész jó lett. Hogy honnan vettem, azt már nem tudom, de tuti találsz a neten:)