2012. november 24., szombat

Diétás naplóm – nov.24.




Mozgás: 35 perc futás (1-1 pályakör után, csináltam 10-10 sorozatot a pálya mellett található kültéri erőgépeken is. így megmozgattam a felső testemet is. jó kis komplex edzés volt:) egyébként reggeli után futottam ma, 7-kor indultam. csomó dolgom volt délelőtt és gondoltam jobb, ha túlesem rajta. és olyan jó volt .... amikor kiléptem az ajtón, annyi, de annyi madárka csicsergett...mintha tavasz lenne:))
                 2×15 perc tempós gyaloglás
                                   
Reggeli:        
fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
1 csésze gulyás leves
sült csirkemell, zöldségekkel, baconnal
összesen: 50 g CH

Uzsonna:
diétás süti
összesen: 35 g CH

Vacsora:
tojás rántotta, tönköly kenyér
paradicsom, retek
1 bögre kakaó
összesen: 35 g CH

Mivel picit kevesebbet ettem ebédre, és többet uzsira, gondoltam vacsira is kicsit kevesebb CH-t eszem, hogy kiegyenlítsek. Ma este megyünk bulizni a barátokkal…tuti megéhezem majd éjjel, de próbálok majd valami husit enni:)

Utóvacsora:
sajtos wasa kenyér
összesen: 10 g CH

CH ÖSSZESEN: 180 g 

Úgy megváltoztatnám a blog stílusát, de nem találok jó háttérképet, színeket. Na, de csak kitalálok majd valamit. 
Holnap megint ellátogatunk a Vörösmarty térre, de most NEM enni:D Egy fekete nacit szeretnék venni és elcsalom G-t is az ott lévő boltokba. Úgy szeretem, hogy mindig szívesen elkísér, és türelmesen vár a próbafülkék előtt. Tulajdonképpen én általában előbb megunom a vásárolgatást, mint Ő. Nekem elég 1-2 nagy, vagy épp kicsi valamit felpróbálnom, és már meg is untam a nézelődést...azt hiszem szerencséje van velem G-nek:D

Nincsenek megjegyzések: