2012. november 16., péntek

Diétás naplóm – nov.16.




Mozgás:  40 perc Réka (most állok neki (kb. 10 perc múlva)...9 óra múlt:D pedig nagyon fáradt vagyok)
                                   
Reggeli:        
túrós-fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
répa
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
zöldséggel, csirkehússal, bulgurral rakott + 3 db korpovit keksz
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
1 db narancs, fél mandarin
összesen: 20 g CH

Vacsora:
pur-pur kenyér, egy kis ebéd maradék
spenót, retek
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
wasa kenyér, répa
összesen: 15 g CH

CH ÖSSZESEN: 185 g

3 megjegyzés:

Audrey írta...

Csodállak.Hogy tudsz ilyen későn még tornázni? Nekem energiám sem lenne, de ha iylenkor tornázok, nem tudok aludni sem, úgy felpörgetem magam :( Azért Neked jó tornát! :)

Rita írta...

Köszike:) meg volt:D

Heniiii írta...

Szia Rita! Ma végre végigolvastalak!!! Csodállak mennyi lelki és testi túráztatáson mentél keresztül, és te teli vagy élettel, kitartással, mozgással, ízekkel, nőiességgel , racionalitással, érzésekkel, színekkel és még sorolhatnám :) Imádtam a soraidban a magamra ismerek érzést! Nem csak a tényszerű apró egybeeséseket, pl a futás kezdetekor vörös fej, vádli, a laktóz- és gluténteszt időszerűsége, és még ráadásul a szeptember 29, ami a mi megismerkedésünk évfordulója is, ahogy a Ti esküvőtöké :) Nem vagyok egy 'astroholic', de úgy tapasztalom, hogy valamiért a skorpiókat mindig megpróbáltatások érik, szívósságukat próbára teszi a sors (persze tudom, másokét is – lehet, hogy ők skorpió aszcendensek? :)), de sosem marad el a jutalom, várt lány várat nyer! no de nem akarok kliséket puffogtatni, csak egyszerűen KÖSZÖNÖM, hogy rád találtam, és mint többeknek, nekem is sok erőt és hasznos ötleteket adtál a blogoddal!!! Heni :)