2012. november 22., csütörtök

Diétás naplóm – nov.22.




Mozgás:  ma semmi:( hacsak az ágynemű felhúzása, az az 5 perc nem számít annak:D

Insanytizni akartam, de nem volt időm napközben. Estére meg úgy elfáradtam, hogy gondoltam vacsi után ejtőzöm picit és majd 9 körül lenyomom…hát elaludtam, és mikor felkeltem, a fogkefét sem volt erőm felemelni, nemhogy Insanytizni. Ez van….de a héten egy nap pihi, amúgy sem árt:)
                                   
Reggeli:        
fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
répa
összesen: 20 g CH

Ebéd:
szárnyas húsgombóc hajdinával, tejszínes vargányamártás + egy kis zabpehely
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
pici narancs, pici alma, pici mandarin
összesen: 20 g CH

Vacsora:
tegnapról megmaradt sült csirkeszárny, sült zelleres karfiolpüré, saláta
desszert: extra csokis zabkorpa kása (a zabkoprát elvileg nem kell számolni a diétába, mert az emberi szervezet nem tudja feldolgozni, csak úgy átmegy rajtunk. én azért most számoltam vele, mert mégiscsak rajta van a zacskóján a benne lévő CH mennyiség, és nem csak 1,2 kanállal ettem...volt az 4,5 is:))
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
korpovit keksz (mostanában nincs kedvem máshoz)
összesen: 15 g CH 

CH ÖSSZESEN: 185 g

2 megjegyzés:

Csiburaska írta...

Istenem mennyi kitartásod van a diétával kapcsolatban:)CSODÁLLAK esküszöm:))puszikaaaa

Rita írta...

Muszáj Csibu...ez az én keresztem, nem tudok leállni:D