2012. november 5., hétfő

Mai nap eseményei



Mivel ennyire nehezen döntök dolgokban, azt hiszem az lesz a legjobb, ha mindig csak az adott napra, és annak eseményeire koncentrálok. Nem agyalok előre semmin, úgy cselekszem, ahogy azt épp aznap gondolom. Ma például a következőket gondoltam ki, jártam utána, csináltam meg:

Felhívtam pár labort és végül úgy döntöttem, hogy egy helyen csináltatom meg a két vérvételt. Mégpedig az Allee-ban újonnan nyílt Laboratóruim Kft.-nél. Legalább közel van. Na nem mintha a Mens vagy a Bálint olyan nagyon messze lenne:D
Bejelentkeztem az új endó dokihoz is. Nagyon kedves volt az asszisztens, mert miután elmondtam, hogy lombikozunk, és nagyon kellene az időpont, felírta a nevemet, telefonszámomat és biztosított afelől, hogy tuti előbb kapok majd időpontot:) Ja, a várólista már 2013 júniusnál tart és ugye érthető, hogy addig tuti nem tudok várni. (Bár biztos, ami biztos bejelentkeztem…sosem lehet tudni, mit hoz a sors)
Bejelentkeztem még egy helyre. Eddig erről nem beszéltem, de egyrészt régóta foglalkoztat a gondolat, másrészt most, hogy múlt hét szerdán megjött (a keddi negatív eredmény hallatán), így egyértelmű számomra a lelki oldal, szóval bejelentkeztem egy pszichológushoz. Egy nagyon jó szakemberről van szó, az egyik könyvét is olvastam már. Nem vállal már pácienseket, de amikor elmondtam neki a telefonban, hogy mizu velem, azt mondta rendben, elvállal…meglátjuk mit hoz ki belőlem. November 19-én megyek 10 órára:)
Felhívtam reggel az intézetet is. Elmondtam, hogy a teszt negatív, de amúgy is múlt hét szerdán megjött, szóval nagyon nincs miről beszélnünk ezek után. 2013 júniusi sorszámot kaptunk. Bár, ha addig nem sikerülne egyik fagyink sem, akkor a következő stimu tuti nem itt lesz, de persze ezt nem kötöttem az orrukra. 1-2 ciklust meg kell várni, és mehetünk is a kis eszkimókért….ezt is meglátjuk:)
Amit pedig nem csináltam meg, pedig elhatároztam: nem írtam T.dokinak…most még nem, talán holnap, vagy holnapután…picit reménykedem még, hogy az új doki tud pár héten beül fogadni:D

Ma ettem először paleo reggelit és nyers tízórait, ebédet, uzsonnát. Nagyon finom volt minden, bár az ebéd ici-picit mintha megfeküdte volna a gyomromat. Nem baj, szokni kell ezt is:D A vacsim szendvics lesz, a vérvételig nem akarok teljesen leállni a gluténnel, hátha itt ál negatívot produkálok. Persze nem vagyok valami következetes, mert a laktózzal, meg leálltam….na, mindegy:D

Az ebédem

Egy kis ropogtatni való az ebéd mellé

Az uzsim (kb. 1 liter zöld lötyi)
Az uzsonnát botmixerrel készítettem: ici-pici banán, 1 alma, 3 levél kínai kel, pici petrezselyem, víz, citromlé, pici gyömbér (nem sikerült picit beleraknom, úgyhogy elég gyömbéres lett).


11 megjegyzés:

Audrey írta...

helyes, egyik lábadat a másik után.. :)
mennyi a laktóz és a glutén az Allee-s laborban?
ezek a paleos kaják elég durván néznek ki.. már eddig is csodáltam az önfegyelmedet a kaják terémn, de le a kalappal, komolyan..

Rita írta...

:)Bárcsak másban is ekkora önfegyelmem lenne!

glutén: 4000,-
laktóz: 5000,-
vérvétel: 1000,-
Így összesen 10000 forint lesz a két dolog...remélem azt nézik, amit kell. Elég nagy a szórás labor és labor között árban.

kretty írta...

Én is az alee-ba szoktam járni...:)

Csigusz írta...

Hurrraaa! Van az Alleban verveteli lehetoseg! Megneztem a listat, de komolyan mar nem tudom mi ujat nezhetnek meg... Nezek par alap dolgot ugyis harmadik nap pont ott leszek. De nincs kedvem tizezreket kolteni, huu de elegem van.

Remelem jo lesz a pszichomokus!
Mi van az elso es masodik kepen? Raersz majd elmeselni. Kikeszitettem a konyveket. Eleg nehezek :-) Az alap konyv sincs meg? Nem eleg a ket receptkonyv? A ket receptkonyve is diohejban le vannak irva a betegsegekmeg a folyamatok stb.

Rita írta...

Én nem is tudtam, hogy van ott labor...tökre megörültem:)

Eszter, nincs meg egyik könyv sem, de bőven elég a receptes;)

Audrey írta...

Köszi Rota. Majd update-eljk minket, h mia helyzet. A gluténnal kapcsolatban én is bizonytalan vagyok, mert nem tudom, h a glutén érzékenység és a cöliákia (amit a centrumlabban lehet nézetni egy vagyonért) ugyanaz-e? Ha igen, akkor az allee simán megéri, de azért tologatom magam előtt a dolgot, mert ezt egyszerűen nem értem :( majd ha lesz egy kis időm, ennek is utánajárok..

Kiscsillag írta...

Ritus! Lehet buta kérdés, de a paleoban hogyan számolod a ch-t? Hogyan egyezteted össze az IR diétával?

Havanna írta...

Te jó ég, mit eszel???:D
Kiscsillag kérdése jó, hogy is???

Rita írta...

Audrey, hát igegn, én is ezért vagyok bizonytalan egy picit. mert azért hülyeségért sem akarok kidobni pár ezer forintot sem:(

Csajok jó kérdés...nem számolom, vagyis amit tudok, igen, de messze elmaradok az eddigitől. Ma reggelre jól ki is akadtam, azaz elkeseredtem. Tegnap a rendes 45 g-os, szendvicses vacsora után nagyon rosszul lettem, így nem utóvacsiztam...ma a reggeli éhgyomri cukrom: 6,6 :O teljesen kész vagyok:( nem értem mi történik velem.

Havanna írta...

Ritám! Annyira jól csináltad eddig a diétád, miért akarsz most annyira drasztikusan változtatni rajta??
Viszont az tény, hogy a stimu ront az ir-en, lehet az kavart be.

Rita írta...

Ez a hét lesz a próba...ha ennyire romlanak a dolgok, nem változtatok!

Egyébként azért akartam változást, mert hiába a diéta, mégsem sikerült a lombik, és szerintem a cukor értékeim sem javultak...nem tudom. Most mindenben bizonytalan vagyok:(