2012. november 4., vasárnap

Dilemma folyt. köv.



Sajnos nem lettem mégsem sokkal okosabb ez alatt a pár nap alatt:s Bejött ugyanis a képbe még egy hátráltató tényező. Igazából ezt már régóta tudjuk, de most, így év vége felé kezd tudatosulni. Ez pedig a munka hiánya, azaz az, hogy lehet, hogy új munkahely után kell néznem:( 6 éve vezetjük cégünket az egyik barátnőmmel, és egészen idén januárig nem is volt gond…na, de idén sajnos bennünket is utolért a válság. Reménykedtünk, talán megússzuk valahogy, de úgy tűnik, hogy nagyon nem. Úgyhogy most nagy bajban vagyok, ugyanis választanom kell. Gyerek, vagy munka. Persze ez a munkátkeresekgyorsan sem olyan egyszerű nálam. Igaz két végzettségem is van, egy mérnöki és egy tanári, mégsem menne az elhelyezkedés olyan könnyedén. Rettenetesen szégyellem, és nagyon utálom magam miatta, de az van, hogy nincs nyelvvizsgám:( Így ugyebár a diplomáim is az egyetemen csücsülnek. És, hogy miért nincs? Nem tudom….még 14 évesen szülői nyomásra letettem az alapfokút németből. Nem ment könnyen, harmadszorra sikerült. Ezt már akkor is nagy-nagy szégyennek értem meg, és úgy érzem, a mai napig rettegek attól, hogy nem sikerül. Németül és angolul is tudok egy picit…németül nagyon sokat értek, de nem tudom rávenni magam, hogy készüljek és elmenjek nyelvvizsgázni:( Egy selejt vagyok ezen téren…és hát tudjuk, hogy nem csak ezen a téren:((((

Na, de most nem is ez a lényeg, nem is tudom, miért írtam ezt le….a lényeg, hogy ha most esetleg elmennék egy új munkahelyre dolgozni, akkor a baba témát halasztani kellene mindenképp, hiszen ki venne úgy fel alkalmazásba, hogy én, ha beülti van, akkor fél napokra, vagy hetekre eltűnök. Ha viszont a babát választjuk, akkor meg egyszerűen nem tehetem meg most azt, amit elterveztem: a gyógyszer abbahagyását, a diéta megváltoztatását, hiszen mi van akkor, ha mondjuk a januári ellenőrzésen sokkal rosszabb eredményeket produkálok. Akkor mit csinálok? Még 3 hónap, mire „újra” rendbe jövök, ez viszont már túl sok idő munka nélkül:( Annyira rossz, hogy ilyeneken kell gondolkoznunk. És, hát mondhatom, megállás nélkül ezen jár az agyam.
Két rossz tulajdonságom egyébként biztosan van: az egyik a türelmetlenség, a másik pedig, hogy ha két dolog közül kell választanom, nehezen döntök. Na, brávó, pont nekem való ez a lombikozás.

Az egyébként nem titok, hogy G-vel természetesen a babázást szeretnénk választani. Bejelentkezem holnap az új endokrinológushoz, de írok T. dokinak is…két vasat tartok a tűzben. (T. dokitól egyébként gyógyszerváltás kérek) Felhívok reggel 1-2 labort is a glutén és laktóz vizsgálatok miatt. Bálint, Mens, Laboratórium kft. Ezeket a vizsgálatokat megszeretném csináltatoni napokon belül. A diétám átformálását már megkezdtem és majd sűrűn mérem a vércukromat, hogy lássam, hogy reagálok a paleora, a nyers kajára. Holnaptól a rendszeres tornát is újra bevezetem….jó pár hete már, hogy csak a gyaloglás az összes mozgásom. Ja, és a lényeg, hívom reggel az intézetet is. Kíváncsi vagyok, hogy mondanak-e valami értelmeset.

Nincsenek megjegyzések: