2012. november 30., péntek

Pihenés



Ma nem írok diétás bejegyzést….gondolom világos, hogy miért:D

És decemberben sem. Ugyanis nem szándékozom mindent megvonni magamtól. Tavaly egy árva sütit nem ettem Karácsonykor. Most tuti eszem. De persze azért nem fogok elszállni. Még mindig jobban odafigyelek mindenre, mint bárki….csak egy nagyon picit engedek fel:) A mozgás persze továbbra is szigorúan megmarad. Ma pl.: több mint 1 óra tempós gyaloglás formájában.

Januárban talán realizálódik a következő beülti időpontja, akkor majd visszatérek a diétás naplóval megint:)


13 megjegyzés:

Csiburaska írta...

Van Gogh ha ma is élne, tuti haverok lennénk:) Jól eszed hogy picit hagysz az élvezeteknek, hidd el attól semmi nem fog változni, ugyanolyan szépek lesznek az értékeid, stb.Szép hétvégét!
Csibuka

Rita írta...

Én is így látom Csibukám:) Neked is szép hétvégét, puszillak

Popi írta...

Kellemes pihenést kívánok :)

Rita írta...

Köszi, Popi:)

Csigusz írta...

Tetszik az arculatvaltas :-)

Rita írta...

ugye milyen szépséges? :)

Audrey írta...

nekem is tetszik az új sablonod :) micsoda érdekes beszélgetésből maradtam itt ki az elmúlt időben.. elég érdekes volt visszaoilvasni, hogy ki mit gondol. még 31 nap idéből, és jövőre jobb évünk lesz! :)

Heniiii írta...

az előző is nagyon tetszett, de kellemes ez az új layout! fahéjillatot képzelek mellé :)

Rita írta...

én is ebben reménykedem Audrey:)

Heni, fahéj?...most, hogy mondod:)

Csigusz írta...

Ritam megerkezett a vad jamod :DDD Puritan's Pride 200 darab 800 mg vagy mcg nem tudom fejbol, per napi adag :-) Ki van keszitve!

Rita írta...

hurááááááááááá, köszönöm:)
Eszter, kellene még vagy 4 doboz taxofit (Gézával is szedetni akarom) nem baj? te vagy a vitamin beszállítóm:D

Csigusz írta...

Arra nem vallalok garanciat decemberre, mert nem nagyon terveztem dm be menni. Tudod nem nalunk van hanem majdnem szaz km oda vissza. De Januarra tudok vinni.

Rita írta...

jaaa, persze...amikor arra jársz;)