2012. november 17., szombat

Köszönöm



A tegnap esti torna után természetesen én is felpörögtem, ahogy az Audrey is írta a megjegyzések között:D Utóvacsi után lezuhanyoztam, azután a kis laptopommal az ölemben leheveredve a kanapéra, nekileselkedtem kijavítani az övéletrajzomat a sok-sok tőletek kapott instrukció alapján.
Mikor végeztem, gondoltam most már nagyon késő van (volt ez éjfél után….ami nálam nagy szó, ugyanis 10 körül én már majdnem mindig alszom. nem vagyok egy éjjeli bagoly) kikapcsolom a gépet, rákukkantottam azért a blogomra…..

Heni hozzászólását olvasva sikerült egy pici könnycseppet eldörzsölnöm a szemem sarkából, nagyon-nagyon meghatódtam! Ugyan úgy, mint oly sokszor már, ez alatt a pár hónap alatt, amikor írtatok nekem. Még ma is hihetetlen számomra, hogy tudok segíteni, ráhatni ezzel a bloggal bárkire is.
Azon gondolkodom, hogy egy csokorba fogom ezeket a leveleket, kinyomtatom, és kitapétázom vele a nappali egyik falát, hogy amikor épp az önsajnálat és önutálat legmélyebb bugyraiban kapálódzom, kirántsanak onnan. Amikor olvasom ezeket a sorokat azon gondolkodom, hogy vajon biztosan nekem szánta? Tuti? Hiszen én nem is írok jól, se nem viccesen, csak úgy egyszerűen…..talán még érdekeseket sem. (Fogalmam sincs miért vagyok ilyen kishitű...talán a lombik tette ezt velem.)

Ezért, KÖSZÖNÖM, hogy vagytok, hogy megosztjátok velem ezeket a gondolatokat, hogy erőt adtok a folytatáshoz és hogy így ismeretlenül is, a barátaim lettetek!

7 megjegyzés:

kitim írta...

Szívből írsz :))))) és ez átjön!
Puszi

Rita írta...

örülök és köszönöm!

Névtelen írta...

Tudod, Rita, hogy mennyit segítesz Te nekem? Irányt adsz a diétáddal, kitartásra és továbblépésre sarkallsz valamennyi bejegyzéseddel. Eszméletlen erős csaj vagy!
ÉN köszönöm!

egynyulacska

kretty írta...

Én köszönöm Rita!!! Igazán ispiráló a blogod, és pl amikor a lustaság erőtvenne rajtam, Rád gondolok, hogy milyen kemény csajszi vagy, és egyből megjön a kedvem a tornához! :)

Rita írta...

Jaj, remélem nem okozok csalódást soha....bár a mai étrendem hagy némi kívánni valót maga után :DDD

de köszi csajok:)

Popi írta...

Minta lehetsz bárkinek a kitartásoddal :) Szerintem te nem diétázol, hanem életmódot váltottál, amiért irigy is vagyok :) és tudom, hogy a kitáratásodnak meglesz a gyümölcse, ami nem fán terem ;)

Rita írta...

Köszönöm neked is Popi:)
igen, életmódot váltottam...lehet nem diétás naplónak kellene nevezni a bejegyzéseimet:D