2012. november 18., vasárnap

Diétás naplóm – nov.18.




Mozgás:  35 perc futás (+ rengeteg gyaloglás. Ma doksiztam. Persze mikor fogy ki a patron? Na mikor? Hát naná, hogy most. De nem baj, az Alle-ban van patronos. Huh. Persze az Alléba érve jöttem rá, hogy Allé vasárnap van…a pár perc patron és Sparos bevásárlásból több órás boltokba járkálás lett:D De legalább megvettem 1-2 ajándékot karácsonyra, éééés egy gyönyörű ruhát magamnak:D Amikor hazaértem, hogy akkor végre folytassam a nyomtatást, elkezdett csíkosan nyomtatni a gép. Hát mondom ez aztán f@sza. Mehettem vissza nyomtató parton fejért…és mindezt persze gyalog, úgyhogy a futáshoz hozzájön még kb. 50 perc extra gyors gyaloglás is:))
                                   
Reggeli:        
kakaós-fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
szárított paradicsomos tészta, sajtos, sült csirkemell
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
1 narancs
fél mandarin
összesen: 17 g CH

Vacsora:
pur-pur kenyér, laktózmentes medve sajt, felvágott
hatalmas adag saláta: spenót, retek, paradicsom, paprika
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
répa
összesen: 15 g CH

CH ÖSSZESEN: 182 g

2 megjegyzés:

Audrey írta...

jaj, ez olyan bosszantó, amikor az ember elszánja magát, és valah9gy minden összeesküszik ellene.. de legyőzted! :) bár gondolom jól elfáradtál estére :)

Rita írta...

elfáradtam, az tény :D