2012. november 17., szombat

Diétás naplóm – nov.17.




Mozgás:  35 perc futás (úgy szeretek hétvégén kora reggel futni…ilyenkor olyan csendes a város. csak én vagyok és a gondolataim:))
                                   
Reggeli:        
túrós-fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
cukkíni krém leves
sütőtökös lasagne, salátával
csokis torta, eper szósszal
összesen: ??? g CH

Ma kis barátaink kisfiának (4 éves) szülinapját ünnepeltük. Nagyon finom volt az ebéd és jelentem nem fogtam vissza magam, mindenből ettem rendesen:) Így viszont kimaradt az uzsonna….és a vacsim is csak nagy nehezen csúszott le:D 

Uzsonna:
semmi:(
összesen: 0 g CH

Vacsora:
tönköly kenyér, fűszervaj, felvágott, főt tojás (kis katonákat csináltam)
paradicsom, uborka, olíva bogyó
fél bögre kakaó
összesen: 40 g CH

Utóvacsora:
répa
összesen: 10 g CH

CH ÖSSZESEN: szerintem ma 200 g körül ehettem….nem tudom megsaccolni, az is lehet, hogy 300 volt:s Nem volt tankönyvi az étkezésem, de sebaj, egyszer belefér;)

Nincsenek megjegyzések: