2012. november 8., csütörtök

Hormonkezelés után



Nem tudom ki hogy van vele, de én nagyon megérzem a hormonkezelések negatív hozományait. A kezelés közben nem volt sok negatív tapasztalatom, talán csak egy kis vizesedés a bokámnál. Most azonban, miután már majdnem egy hete abbahagytam a hormonokat, előjött ez az. Pl. a hajam minősége minősíthetetlen lett. Épp kezdtem megszeretni a loboncomat (szinte derékig érő szőke göndör haj), erre most ilyen lett. Hogy milyen? Megmosom, aznap még szép, de másnap? Kócos, lelapult, kezelhetetlen:( Megint jön a copfos, és kivasalt korszakom azt hiszem. A másik, a bőröm. Szörnyű milyen ”koszos”. Gondolom próbálja a szervezetem magából kilökni a sok-sok mérget….remélem hamar túl lesz rajta. Lehet kellene csalán és dió levél teát innom. Csak az a baj, hogy annyira utálom megcsinálni ezeket a teákat kora reggel. És, hogy mi van még? Lelassultam, betunyultam, szétszórt lettem. Tegnap is nekikezdtem este az Insanitynek, de csak 20 percig bírtam. Nem azért meg testileg nem bírtam (igaz egész nap fájt a fejem, és így azért nem volt az igazi), egyszerűen lelkileg nem voltam felkészülve…milyen hülyeség ez:D 
A jövő hét hétfőtől úgy döntöttem visszatérek a régi kerékvágásba: újból vezetni fogom a kis diétás naplómat (bármennyire is unalmas), mert azzal igazán kordában tudom, tudtam magam tartani. Ott nem tudtam hazudni, így muszáj voltam mindent betartani. Nem tudtam volta a tükörbe nézni, ha azt kell megírnom, hogy nem tornáztam, vagy nem úgy jött ki a diéta, ahogy kellett volna. Tudom, lüke vagyok (vagyis, ahogy a férjecském mondaná nekem: jaj, de nyünyü vagy:D), de akkor is így volt:)

Szóval elég volt az önsajnálatból, a tunyaságból, hétfőn jövök, és belekezdek megint a felkészülésbe, hiszen pár hónap és mehetünk a következő (és nagyon remélem, hogy egyben az utolsó) beültire:)

6 megjegyzés:

Audrey írta...

Hagyd magadnak pár napot a fizikai (és lelki) regenerálódásra, aztán hajrá, gyerünk tovább! After the game is before the game, mondják az okosok.. :)

Rita írta...

Így van! hajtani kell a dolgokat:D

Csigusz írta...

Na veredet adtad a hazaert? Mikor mesz vissza? Holnap delelott jegyzetelj :-) puszi

Rita írta...

Igen-igen...mindjárt leírom milyen volt:)
Holnap pedig jelentkezem a hogylegyünkpattanásmentesek témával:D

Csigusz írta...

Alig varom. Most fog megjonni,es kb negy napig a fulcimpam alatt fajt rettenett egy ilyen hormonpattanas, ki se lehet nyomni csak igy elmulik magatol. Persze csak akkor fajt ha piszkaltam. Amugy mar sokat javult a borom, de ugy szeretnek vegre bababort :-)

Rita írta...

bababőrt az én is szeretnék....de szerintem ez csak álom:)