2012. november 28., szerda

Diétás naplóm – nov.28.



Mozgás:  30 perc tempós gyaloglás
                 azt hiszem 20 perc Réka lesz mindjárt…de lehet, hogy 40 perc.  
                 egyelőre  még fáj a fejem picit.

Megcsináltam: 20 perc popsi, 20 perc comb....iszonyú nehezen álltam 
neki. De végül csak nekileselkedtem, és milyen jól tettem. Ilyenkor 
azért sokkal jobb a kis lelkemnek:)
                                   
Reggeli:        
fahéjas-kakaós zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
sonkás csőben sült update spagetti, light füstölt sajt
összesen: 60 g CH

Uzsonna:
narancs
összesen: 20 g CH

Vacsora:
ch csökkentett kenyér, felvágott, paradicsom, paprika
desszert: vajas kalács (annyira, de annyira megkívántam a vajas kalácsot kakaóval, hogy muszáj volt vennünk. először persze az update félét akartam, de nem lehet kapni. állítólag nyáron fura állaga lett a melegtől…mi lehetett abban, hogy fura lett az állaga? :D mivel ezt nem lehet kapni, így kénytelenek voltunk „rendes” fonott kalácsot venni, amiből aztán két szeletet ettem. dehogy milyen jól esett:p ennyi meg belefér szerintem. ha nem, hát akkor meg így jártam:D)
1 bögre kakaó (vízzel, édesítőszerrel, holland kakaóporral)
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
répa, karfiol püré
összesen: 10 g CH

CH ÖSSZESEN: 185 g 

Ma este voltunk G-vel dokinál. Beadattuk az influenza elleni oltást. 3 éve mindig megkapjuk. Én ingyen a lombik miatt, G-nek fizetős. Állunk az ajtó előtt (várjuk, hogy a nővérke kijöjjön), mellettünk is áll egy igen jól szituált idős nénike, épp újságot olvas. Egyszer csak egy olyat fingott (tartott vagy 5 mp-ig) :DDDD Ránéztünk…neki a szeme se rebbent. Azután becsukta az újságot és inkább leült a váróban:D

7 megjegyzés:

Csigusz írta...

Uhhh, azok a franya, renyhe izmok :DDD
En tegnap adattam be, meg kicsit faj a helye. Zoli mult heten.

Rita írta...

:DDDD

érdekes, hogy nekem egyáltalán nem fáj a helye...G persze alig bírja mozgatni a karját:DDDD férfiak...:*

kretty írta...

Jujj, én oltás ellenes vagyok!!!

Rita írta...

Kretty, mi is csak azóta adatjuk be, mióta lombikozunk. Valahogy így érezzük biztonságosabbnak. Aztán lehet, hogy hülyeség.

Havanna írta...

:DD
Egyszer egy kis irodában voltam összezárva egy "kedvesnek" sem nevezhető kollégával, na Ő eregetett rendszeresen. Én nyitottam az ablakot és távoztam, Ő meg fagyoskodott:)
De a lombikosoknak miért is ingyenes az oltás???

Névtelen írta...

Ingyenes?Ez komoly?Ezt Én sem tudtam:)Ez a fingós sztori szószerint GÁZ:DDDDD


Csibuci

Rita írta...

Azért ingyenes Csajok, mert hogy terhesek leszünk remélhetőleg, azaz készülünk. Igazából nekem akkor is ingyen volt, amikor még nem lombikoztuk, csak mondtuk, hogy tervezzük a gyereket. Szóval kell mondani a házidokinak, hogy te bizony gyereket akarsz és akkor jár! Tök szemétség egyébként, hogy dokija válogatja, hogy kinek adnak térítésmentesen. Egyébként meg ott rohad meg a hűtőjükben....de az időseknek, terheseknek, asztmásoknak pl. szoktak adni:)