2013. szeptember 4., szerda

UH



Még mindig ott van, de legalább nem változott. Nem tudni, hogy mi lehet. Nem csalódtam, mert azért sejtettem, hogy ettől a 2 napos majdnemmenstruációtól nem fog eltűnni. 3 hét múlva kontroll. Ha még mindig ott van, akkor egy gyors telefon a sövényt műtő dokinak (Tanár Úr azt ígérte, hogy személyesen ő hívja majd fel) és akkor egy újabb tükrözés vár rám. DE. Előtte két hét Táltos kezelés, ami pont jól jön ki, mert így le tudom csekkolni, hogy hatott-e. Bevallom, én nagyon hiszek benne és remélek.

Egyébként közben rájöttem, hogy az áprilisi műtétem óta többször is ultrahangoztak már. Parádfürdőn is 2x is. Azután volt a kontroll tükrözés, majd rá két hétre a következő ultrahang. Ezek közül egyiken sem látszódott ez a valami. MI A SZAR LEHET EZ?
Nah, nem agyalok. Majd a kezelésektől szépen felszívódik és kész!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 megjegyzés:

Poppy Field írta...

Szia, végre picit pozitívabban állsz hozzá ,örülök ennek nagyon ! Régóta olvaslak ,drukkolok ! Fel a fejjel ,kemény csajszi vagy ,nem adhatod fel .

Audrey írta...

hajrá Táltos, nagyon drukkolok, hogy rendeződjön a helyzet!

Rita írta...

Igen, picit jobb a hangulatom:) köszi Poppy, köszi Audrey!

Csigusz írta...

Nahat! El fog az tunni. Hatha tenyleg a taltos... Akkor lekoltozol a csaladhoz arra a ket hetre?

Rita írta...

Igen, jövő hét hétfőn megyek :)

Heni44 írta...

Pont akartam kérdezni, hogy mikor kezdesz, de akkor jövő héten :-) Úgy eltünteti neked azt a szart Gyuszi, hogy észre sem veszed :-)

Most a barátaink, szomszédaink is járnak hozzájuk nem babatémában, sőt már az ikerpár gyerekeiket is vitték, ők is szuperlatívuszokban beszélnek Róluk :-)

Én tudom, hogy rendben lesz minden :-) :-)

Havanna írta...

Fel a fejjel! Minden szépen megoldódik, meglásd a Táltos segít neked is :-)

Popi írta...

Remélem a táltos tényleg rendbekap! SŐŐŐŐT! ;)
Leköltözöl?

Rena írta...

Ez a helyes hozzáállás Rita!! Segíteni fog a Táltos meglátod!

Heniiii írta...

Rita, ha segít neked is a Táltos, ott lesz a helyem nekem is :) viccet félretéve, biztos vagyok benne, hogy ártalmatlan, és ahogy jött, úgy el is megy!

Rita írta...

Lányok, remélem nem okozok csalódást a Táltossal :D

Estsanatlehi írta...

Hát én is egyetértek a lányokkal: ha ismerek valakit ezen a világon, akit igazán nyitottnak mernék mondani arra, amit egy Táltos csinál, akkor te vagy az - és másoknak már ennél sokkal kevesebb ráhangolódással is működött. Jóleszez.