2013. szeptember 27., péntek

Éjszaka



Tegnap este fejfájással feküdtem le. Bevettem egy gyógyszer, mert azt megfogadtam már rég, hogy fejfájással soha nem fekszem le, mert abból tuti mindig migrén lesz. A fejfájásom el is múlt, viszont 1 órakor arra keltem, hogy iszonyú hányingerem van. 1:08-kor kimentem a wc-re, mert éreztem, hogy ebből bizony lesz valami. Leültem a wc padlójára, és becsuktam az ajtót, hogy Gézát nehogy felkeltsem. A következő pillanatban viszont annyira rosszul lettem, hogy kinyitottam mégis, ha esetleg kiabálnék neki, hogy jöjjön, akkor meghallja. 
Nos, a következő kép, hogy fekszem félig a wc, félig a nappali padlóján és nem igazán tudom, hogy hol vagyok. A hátamra fordultam és nagyon zúgott a fülem. Miután éreztem, hogy jobban vagyok, a hányinger is elmúlt, felültem, és látom ám, hogy az eddig a kis kukán lévő dolgok (a popsitörlő, a tisztaságis doboz és egy zacskó papírzsepi) a földön hevernek, a wc papír pedig szintén mind a földön egy halomban, valahogy letekertem a gurigáról, ami a tartón maradt. Ekkor gondolkodtam, hogy bakker, én most elájultam? Felálltam, megnéztem az órát, 1:16 volt, tehát talán 4-5 percig lehettem eszméletlen.

Sem az Estrimax, sem a Gonapeptyl betegtájékoztatóján nincs mellékhatásként feltüntetve az ájulás, szóval lehet, hogy az erős hányingert nem bírtam és így védekezett a szervezetem. Remek.
Az intézetben ma reggel Tanár Úr azt mondta, hogy csökkentsem le 3×2-re az Estrimax adagom. Nem volt nagyon képben, hogy ez akkor most tényleg a hormonoktól volt-e. Nem tudom, lehet megpróbálok még egy napot így 3×3-al. Na, jó, inkább nem!

Egyébként a jó megérzéseim azóta is meg vannak. Valahogy nem aggódom sem az ájulás, sem a gyógyszerek miatt....csak teszem a dolgom, és biztos vagyok benne, hogy jól alakul minden:)

10 megjegyzés:

mrsg írta...

Jujj Rita ez azert eleg remiszto lehetett :/ Remelem nem lesz tobb ilyen es minden siman fog haladni. Szoritok nektek nagyon :)

Audrey írta...

Huha, ez rémisztően hangzik! :( tippje sem volt a dokinak, h ez mi lehetett és mitől?

Rita írta...

Én is remélem, hogy csak sok volt így elsőre a gyógyszer, és azért reagáltam így.
A doki meg talán el sem hitte, hogy a gyógyszerektől lehetett...

Poppy Field írta...

Elég ijesztő dolgok ezek,legközelebb ha lesz ilyen (reméljük,hogy nem !) szerintem nyugodtan felébresztheted a párodat .

Heniiii írta...

Jaj te Lány! Lehet, hogy a sok papírt azért tekerted le félájultan, hogy puhára borulj.

Vérnyomásod is mérd vagy méresd meg, mert lehet, hogy ez a sok adag egyszerre levitte nagyon, és azért fájt a fejed is. Csak azért tippelem ezt, mert nekem ösztrogénpótlás nélkül 160/100-ra is felmegy a vérnyomásom, most, hogy megint szedem minimálban (fogigátlóval), nemcsak, hogy normalizálódott, hanem majdnem túl alacsony is: 100/70 kávé után reggel, és szédelgek, olykor ájulásféle kerít hatalmába, és meg kell kapaszkodnom, de amúgy én is totál jól vagyok pedig :) Na remélem, semmi komoly!!!! puszi!

Rita írta...

Persze, felébresztem :)
Heni, tényleg, ezt elmìtetted. Valahogy szerzek egy mérőt, mert sajna itthon nincs. De nem ártana a vércukor mérő mellé egy ilyen is.....öregszünk.

Rena írta...

Rita legközelebb tessék a párodat felébreszteni ez nem játék, vigyázz magadra!

Popi írta...

Remélem nem lesz több ilyen!!! Vigyázz magadra!

Hógolyó :o) írta...

Rita, mit vettél be fejfájásra? Nem lehet, hogy az a gyógyszer plusz a többi hozta ki?

Rita írta...

Òké, felkeltem, és vigyázok :)
Hògolyò, mondasz valamit. Saridont veztem be. Nem tudom, ez volt-e a ludas, de még ez is előfordulhat. Mindenesetre ma jòl vagyok :)