2013. szeptember 24., kedd

A teória



Tudom, unalmas, hogy megint ez a téma, de agyalok rendesen, hogy mégis mitől, mikor és miért alakult így, hogy odaképződött az a folyadék (vagy mi). Mivel baromira nem ultrahangoztak meg a műtét után csak Parádfürdőn, így elég nehéz kitalálni a dolgokat, de azért van egy teóriám.

Március 19-én volt az első méhtükrözésem, amikor is kiderült, hogy van a sövény. A tükrözés előtt elég alaposan megultrahangoztak, tehát akkor még egészen biztosan nem volt ott a folyadék. Majd több, mint egy hónapra rá, április 26-án volt a műtétem. Se a műtét előtt, se utána, se a 3 hetes kontrollon nem néztek rám. Mint már említettem, az első uh Parádfürdőn volt, a leutazásom után közvetlen, talán május 22-én. Eddig nagy mellénnyel állítottam, hogy se itt, se augusztus elején nem láttak semmit, szóval biztosan az augusztus 5-től szedett Estrimax csinálta oda nekem ezt a feketeséget. De rájöttem tegnap (Talán zuhanyozás közben. Mindig akkor jönnek a korszakalkotó felismerések.), hogy bakker nekem ez már Parádfürdőn is ott volt. Hiszen emlékszem is, hogy mondta a doki, hogy lát egy kis folyadékot a méhemben, és én is láttam, csak akkor még nem ekkora volt, hanem mondjuk tized ekkora. Be is rajzoltam a tegnapi uh képre a dolgokat. Picit bénán, de nem baj. 

A piros a méhem kontúrja oldalról. A kék a méhüreg, ott kellene lenni az endometriumnak, ami nekem most se valami vastag, ergo megint nem lesz 28 napos ciklusom (na nem mintha valaha is lett volna). A narancs pedig a feketeség még kis korában, 4 hónapja. Érdekes, hogy a parádfürdői doki nem igazán foglalkozott vele, biztosan a műtétnek tudta be, és azt gondolta, hogy majd felszívódik. De, hogy én akkor miért nem kérdeztem rá, azt ne kérdezze senki. Hülye voltam!!!!

Tehát tutifix, hogy a műtét után képződött oda a folyadék, és hogy mikor nőt meg ekkorára...na, erre is van egy ötletem. Ugyebár a július 15-i kontroll tükrözésemkor sem volt uh, viszont nem is látszódott belülről semmi, hiszen azt azért biztosan mondta volna a doki. Augusztus 1-én voltam az intézetben, kezdési szándékkal, akkor nem vette észre a lombik doki sem. Azt azonban láttuk, hogy a nyh extra vékony, ezért kaptam Estrimaxot, majd Utrogestant. Éééés 21-én jött a döbbenet, hogy petezsák, meg hasonló hülyeségek. Szóval szerintem ott volt ez cucc már augusztus elején is (bár nem értem miért nem vették észre), a hormonok viszont jól megtámogatták, és azoktól nőt ekkorára.

Nem tudom mit mond holnap a doki, mindenesetre ezt a teóriámat jól megmondom neki. Igazából kérdőre kellene vonnom, hogy mi a sz@rért (már elnézést) nem volt soha ultrahang a műtét előtt, után, kontrollokon? Egyébként nem tudom mi lehet ez a folyadék, de, hogy köze van ahhoz, hogy a műtét óta nem menstruálok (azaz konkrétan nem képződik nyh), az tuti. Pont úgy, mint akkor, amikor ciszta van. Úgyhogy holnap addig el nem jövök a dokitól, amíg ki nem találja, hogy mi legyen. De azonnal akarom a megoldást, bármi legyen is az. Ha újabb tükrözés, akkor azt, ha esetleg valami tűvel leszívásos dolog, akkor azt. 

Ma hallgattam egy kis Caramelt. A lélekdonor című számot nagyon szeretem. Úgy érzem, most elég találó a dalnak ez a mondata:

"Cipelem a sorsomat, de néha nem bírom el."

10 megjegyzés:

Popi írta...

Ne hülyéskedj, dehogy unalmas! Abszolút érthető, hogy azon agyalsz mi lehet ez, mert hát nem úgy néz ki, mintha a dokik minden nap látnának ilyet! Parádfürdőn gondolom azért nem foglalkoztak vele, mert akkor még kicsi volt.
Nagyon várom a holnapi híreket!

Audrey írta...

De okos vagy, hogy ezt így összeraktad, így mâr totál van értelme! Remélem a dokinak lesz ötlete!

Audrey írta...

De okos vagy, h ezt így összeraktad! Remélem a dokinak holnap lesz ötlete!

Molnár Ilonka írta...

Dehogy unalmas, nagyon aggódunk miattad, és drukkolunk neked, tudod. Én nagyon várom a fejleményeket!

Rita írta...

Popi, Audrey, Bijou, köszi nagyon!
Ha holnap nem is (a doki után csak későn érek haza), csütörtökön mindenképp beszámolok!

Heni44 írta...

Rita egyáltalán nem unalmas, teljesen érthető és nyilvánvaló, hogy neked ez a legfontosabb ! Egyébként nagyon érthető és logikus az érvelésed, elképzehető, hogy így történtek a dolgok.

Kíváncsi vagyok a holnapi szembesítésre a dokival, mert akárhogy is nézzük ez azért az ő hibája is.

Ügyes légy :-):-)

Névtelen írta...

Rita, ezt szépen felépítetted, teljesen logikus! Már csak arra vagyok kíváncsi, mi lesz a doki reakciója? Mintha folyamatosan sakkoznál, és a csudába, még jól is csinálod :(

Futambélid

NMartina írta...

Ó Drága! Még jó hogy ilyen értelmes vagy és legalább kész tényeket tudtál varázsolni abból amire a dokik a kezüket tárják! Megfelelő válaszokat és megoldási lehetőségeket kívánok holnapra Neked!!

Heniiii írta...

Ez annyira logikus Rita! Ügyes vagy, hogy így rájöttél! Várom a holnapi fejleményeket, nagyon!!!

NMartina írta...

Szorítoookk!!!