2012. szeptember 24., hétfő

Napi bejegyzés – 55.nap




Mozgás:  40 perc bicikli
                 20 perc tempós gyaloglás
                                                  
Reggeli:        
kakaós-fahéjas-túrós zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
diétás gyümölcs joghurt
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
zabpelyhes rakott zöldbabal + egy kis sült zöldségek sajttal
összesen: 55 g CH


 

Uzsonna:
1 db alma
1 db Cserpes Trudi (asszem megint kezdek elkanászodni itt a Cserpes trudival...le kellene szoknom:D)
összesen: 20 g CH

Vacsora:
pur-pur kenyér,
sült tarja, saláta (este elindultunk az egyik közeli gyrososhoz. gondoltam eszem egy gyros tálat pita nélkül, csak salátával, a kenyérkémet meg vittem magammal köretnek. mikor odaértünk elment a kedvem tőle, ugyanis egyáltalán nem volt guszti. inkább átmentem a szomszédos mangalica boltba és ettem egy jó kis paraszt tálat:D....mivel azért otthon még nem tudtam, hogy pontosan mit is fogok enni, ezért csak 40 CH-nyi kenyeret pakoltam. úgyhogy a maradék 5 g CH-t most utóvacsinál pótolom:))
összesen: 40 g CH

Utóvacsora:
pur-pur és vékony rozs kenyér,
cottage cheese, uborka
összesen: 20 g CH 

CH ÖSSZESEN: 185 g

Nincsenek megjegyzések: