2012. szeptember 7., péntek

Napi bejegyzés – 38.nap




Mozgás:  kb. 1,5 óra bicikli
                                    
Reggeli:        
túrós, fahéjas zabkása
összesen: 35 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
rostonsült csirkemell, hajdinás lencsefőzelék (hogy meg legyen az 55 g CH, kellett bele egy kis zabpelyhet is kevernem)
összesen: 55 g CH


Uzsonna: (vendégségben:))
3 gombóc fagyi
összesen: ~30 g CH

Vacsora:
rántott csirkemell (van a Semmelweis utcában egy csirkés....olyan isteni finom rántott csirkét árulnak, hogy mindig veszünk, ha arra járunk:) és hogy hogyan számoltam ki, hogy mennyi CH van benne? van egy kalóriatáblázat, amiben mindenféle készétel is megtalálható. ebben olvastam, hogy egy mezei rántott hús 100 g-jában 17,3 g CH van....hát ez alapján számoltam én is:))
savanyúság (ecetes ubi és almapaprika)
összesen: 35 g CH

Utóvacsora:
répa (azt hiszem ez lesz az állandó utóvacsim....amíg meg nem unom:D)
korpovit keksz
összesen: 10 g CH

CH ÖSSZESEN: 185 g

Úgy érzem ma egy kicsit összeszedetlen voltam a diétában...hiába, elég egy étkezés, amit picit felülkalkulál az ember, vagy egy olyan étkezés, amit nem saját maga csinál és már borul is minden. De hát néha muszáj kirúgni a hámból, nem igaz? (nem mintha ma annyira kirúgtam volna:D) 

Holnaptól tehát a következő CH elosztást próbálom betartani:
  reggeli: 30 g 
  tízórai: 20 g
  ebéd: 55 g
  uzsonna: 20 g
  vacsora: 45 g
  utóvacsi: 15 g
  összesen: 185 g CH 

Nincsenek megjegyzések: