2012. szeptember 5., szerda

Napi bejegyzés – 36.nap




Mozgás:  30 perc futás (+ egy kis bicikli és gyaloglás)
                                   
Reggeli:        
házi rozs kenyér
túró, sajt, paradicsom, uborka
összesen: 28 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
marhasült, vörösboros barnamártás, árpagyöngy (nem volt annyira guszti, ezért nem fotóztam le...viszont nagyon finom volt)
desszert: cserpes túrósbatyu (történt ugyanis, hogy férjecském hozott nekem a cserpes tejivóból...persze titokban. reggel mikor benéztem a hűtőbe, megláttam a meglepit...titkon azért vágytam rá, úgyhogy nagyon megörültem neki:D gondolkoztam, hogy mikor is egyem meg és úgy döntöttem, hogy megeszem ebédre úgy, hogy mindent felezünk. így CH-ban tuti nem léptem túl a megengedett 50 g-ot, sőt, valószínű picit alá is mentem, de legalább ehettem az isteni fincsi batyuból is...persze jó éhes maradtam, hiszen az amúgy is gyerek adag főételt is feleztük G-vel és a batyu is mini turósbatyu volt:D) 
összesen: ~45 g CH

Uzsonna:
1 db diétás Müller tejberizs (még a hétvégén vettük, nagyon megkívántam a boltban. és, hogy ez mennyire finom:p)
összesen: 25 g CH

Vacsora:
korspitz, felvágott, sajt, májkrém
paradicsom, paprika, uborka
1 kis pohár kakaó (vízzel, édesítőszerrel, holland kakaóval)
összesen: 42 g CH

Utóvacsora: (baromira örülök, hogy most már ezt is megszoktam és megéhezek, ha utóvacsi idő van...remélem T. doki azért majd leírja, hogy kell-e ez nekem egyáltalán. ha nem, akkor jó lesz leszoktatni magam róla:)
répa, sajt, korpovit keksz
összesen: 15 g CH 

CH ÖSSZESEN: ~175 g

Nincsenek megjegyzések: