2012. szeptember 12., szerda

Meglepetés értékek



Nagyon nagy meglepetés ért ma:) Elhatároztam még egy hete, hogy nem érdekel, én ugyan nem stresszelem magam tovább, nem mérem meg a cukromat a lombikig. Ha javulok, javulok, ha nem, nem….a lombikot akkor is elkezdjük. Tegnap azonban potom pénzért hozzájutottam barátnőm lévén 3 doboz tesztcsíkhoz, így nagy volt a kísértés ma reggel, és lássuk be nem is bírtam vele, így cukorméréssel kezdtem a reggelt:D Éééééééééés, majd leesett az állam, azaz majd kiugrottam a bőrömből örömömben, amikor megláttam a kijelzőn a 60 perces értéket:

0’ 5,0
60’ 5,6
120’ 4,6 (tudom, annyira nem jó, hogy ez meg itt leesett, de nem érdekel :D)

Pedig izgultam, mivel az elmúlt napokban a tükörben méregetve magam észrevettem, hogy fogytam. (Hirtelen olyan csontos (és izmos) lett a felső testem) 1-2 kiló ment csak le, de hogy mitől, azt nem tudom, hiszen többet eszem és nem mozgok többet, nem játok többet wc-re. Na, de most már nem is érdekel…lehet, hogy csak a ciklusom van abban a fázisban. Majd a vége felé meg biztos hízni fogok.

Szóval a lényeg tényleg az, hogy valóban nagyon elszúrtam a diétám első két hetét, baromi keveset ettem és ez nagyon felborított mindent. Ezúton is köszönöm nektek, akik figyelmeztettetek erre:)

Nincsenek megjegyzések: