2012. szeptember 3., hétfő

Napi bejegyzés – 34.nap



Mozgás:  1 óra bicikli
                 20 perc Insanity - has
                                                    
Reggeli:        
túrós zabkása
összesen: 30 g CH

reggeli cukor mérés: (közben gyógyszer)
0'        5,0
60'      7,0
120'    5,2 

El is küldtem T. dokinak az összesített eredményeket. Remélem pár napon belül válaszol...ha nem, két nap múlva felhívom.

Tízórai:  
joghurt
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
Húsos rakott brokkoli zabpehellyel (nagyon ügyes vagyok, hogy ezt rendeltem mára....basszus 2 napig ezt ettem itthon is:D ja, és olyan kicsi volt az adag, hogy csak úgy pislogtam, amikor kibontottam a csomagot....a jövő hétre a nagyobb adagot rendelem, mert ez tényleg gyerek adag)
házi rozs kenyér
összesen: 50 g CH 



a ”nagy” adag…kistányéron:D

Uzsonna:
házi zabkeksz (barátnőm sütötte, isteni finom lett:p)
összesen: 20 g CH

Vacsora:
pur-pur kenyér, mindenféle finomsággal a tetején: ecetes uborkás, cottage cheese-s olajos tonhal, mozzarella sajt,
paradicsom, uborka
desszert: házi puding
összesen: 40 g CH 


Utóvacsora:
rozs kenyér, medve sajt, pici túró
összesen: 20 g CH 

CH ÖSSZESEN: 180 g

Nincsenek megjegyzések: