2012. szeptember 12., szerda

Napi bejegyzés – 43.nap


Mozgás:  1 óra bicikli + egy kis gyaloglás
                                   
Reggeli:        
kakaós-fahéjas-túrós zabkása (asszem rászoktam:)
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:
karfiol leves
kerti fűszeres sült csirkemell, bulgur, párolt karotta + egy falat házi rozs kenyér
összesen: 55 g CH

                                  Olyan jó ötleteket lehet lopni, amikor rendeli az ember a kaját:)  
                                                                   
Uzsonna:
szamos tortácska (dobos tortára vágytam (az álomsütinél nagyon finom), de a szamosnál nem volt, így maradt a tortácska...ja, és természetesen a cukormentes fajtája)
összesen: 20 g CH



Vacsora:
pur-pur kenyér, házi májkrém (barátnőmtől tegnap kaptam egy natúr (cukor és adalékanyag mentes) fekete áfonya lekvárt. gondoltam megkóstolom és két kis katonát csináltam, amit lekvárral kentem meg. fincsi volt, bár mondjuk sikerült akkora mennyiséget a kenyérre kennem, hogy a digitális mérlegem nem is érzékelte:D máskor azért bátrabb leszek.)
sali: paradicsom, uborka, spenótlevél, sajt
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
párolt répa és karfiol, sajttal, vékony rozs kenyérrel
összesen: 15 g CH 
CH ÖSSZESEN: 185 g

Nincsenek megjegyzések: