2012. szeptember 26., szerda

Napi bejegyzés – 57.nap




Mozgás:  40 perc Insanity
                                   
Reggeli:        
fahéjas-túrós zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
1 db update csokis puding
5 db korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
vajon sült halfilé, könnyű citrommártás, zöldséges rétes + egy kis köles
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
1 gombóc fagyi, tejszínhabbal, kehelyben (a fagyi 100% pisztácia volt...na, már most tuti nem 100%, hiszen nem pisztácia pépet ettem, de nagyon finom volt, igazi pisztácia íz, az tény.)
összesen: ~20 g CH

Vacsora:
pur-pur kenyér, sajt, kenőmájas, 1,25 dl kefir
paprika, uborka
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
párolt zöldségek, cottage cheese
összesen: 15 g CH 

CH ÖSSZESEN: ~185 g

2 megjegyzés:

kretty írta...

Egyik kollegámtól megkaptam az insanity 2 hónapos edzést... Egyből rád gondoltam, és mikor belenèztem....hát nem semmi csaj vagy te, hogy ilyen edzèseket csinálsz! :) én hétfőn kezdem a programot! :)

Rita írta...

Na, kíváncsi leszek, mit mondasz majd róla:)én mondjuk szeretem variálni a mozgásformákat, ezért nem ezt csinálom minden nap, de azért így is kemény:D