2012. szeptember 15., szombat

Napi bejegyzés – 46.nap


Mozgás:  30 perc futás
                                   
Reggeli:        
zöldséges zabkása (egyik nap zöldséges lencsét ettem ebédre és annyira ízlett, hogy gondoltam mi lenne, ha néha ez lenne a reggelim. arra gondoltam, hogy talán a zöldségek annyira nem dobják meg a vércukromat. és milyen igazam lett....de még kísérletezek, a részleteket majd később;) szóval a kása a következőkből áll: brokkoli, répa, karfiol (összesen 7 g CH), lencse (15 g CH), zabpehely (8 g CH).)
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
túrós tészta
összesen: 55 g CH
  
Uzsonna:
kakaós kalács (ma sütöttem...2-őt is. az egyik a kukában landolt...extra szar lett. mindig kísérletezem a lisztekkel (most: update, kókusz és tk tönköly), de mindig ráfázok. a 2. kalácsnál már csak tk tönköly lisztet használtam, na az már nagyon fincsi lett)
összesen: 20 g CH
 
Vacsora:
csirkemell,
pici pur-pur kenyér, kalács (a finomabbikból)
saláta: paradicsom, uborka, spenótlevél, feta sajt
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
répa, vékony rozs kenyér, cottage cheese
összesen: 15 g CH 
CH ÖSSZESEN: 185 g

2 megjegyzés:

Csigusz írta...

Errol a kalacsrol reszleteket szeretnek :-)

Rita írta...

okkés...leírom nemsokára;)