2012. szeptember 6., csütörtök

Napi bejegyzés – 37.nap




Mozgás:  80 perc Réka (facebook-os torna...persze a popsi gyakorlatok felénél kidobott, azaz megszakadt a közvetítés, ezért kénytelen voltam gyorsan betenni az egyik Réka kazimat, és megcsinálni a popsi gyakorlatokat a másik felemre is...nehogy felemás legyek már:D)
                       
Reggeli:        
pur-pur kenyér, sajt, cottage-cheese
paradicsom, uborka
összesen: 28 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
jércemell márványsajtos öntettel, zöld metélt
desszert: 1 db Cserpes Trudi (annyira régen ettem már...nem is tudom, hogy bírtam eddig:D)
összesen: 50 g CH



Uzsonna:
alma
1,5 db diétás zabkeksz
összesen: 20 g CH

Vacsora:
kornspitz
bazsalikomos, paradicsomos-hagymás-kétféle sajtos feltéttel (ez nagyon-nagyon finom lett, pedig csak úgy összekutyultam, amit találtam a hűtőben:))     
összesen: 41 g CH


Utóvacsora:
sárgarépa, zabpehely      
összesen: 20 g CH

CH ÖSSZESEN: 179 g

Holnaptól pedig még ennél is többet kell ennem....hihetetlen, hogy ettől javulok. (legalábbis nagyon remélem!) Kb. 190 g CH lesz majd a napi adagom:)

2 megjegyzés:

kretty írta...

Én is fészbukos Rékára szoktam nyomni! :) akkor együtt szoktunk tornázni! ;)

Rita írta...

:D tök jóóó, akkor ezentúl mindig gondolok rád;)