2012. szeptember 9., vasárnap

Napi bejegyzés – 40.nap




Mozgás: 50 perc Insanity (az insanityről tudni kell, hogy kb. 10 féle edzésből áll. van ami 20 perces, de van 60 perces is. én ma egy 50 perceset csináltam meg, és mondhatom a testem tűrőképességének határait feszegettem...horror volt:D de megcsináltam...jupiiii)
                       
Reggeli:        
sárgarépás pur-pur kenyér,
házi májkrém, több féle sajt,
paradicsom, uborka
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma, fahéjas joghurt,
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
karfiolleves,
karfiol pürés köles (ez most pont olyanra sikeredett, mintha krumplipürét ettem volna....de komolyan, még az íze is hasonló volt:))
sült csirkemell, saláta spenót levéllel
összesen: 55 g CH (háááát, ilyen sem sűrűn fordul elő velem, de nagyon-nagyon nehezen ment le az az 55 g CH. már majdnem ott tartottam, hogy nem érdekel, nem eszem meg....de végül győzött az ész és magamba nyomtam még azt a 2-3 kanál pürét. na, jó, ez azért is kellett egyébként, mert közvetlen ebéd előtt tornáztam.)

Uzsonna:
3 db diétás zabkeksz
összesen: 20 g CH

Vacsora:
kornspitz, sajt, felvágott
saláta: paradicsomból, uborkából, újhagymából és spenótlevélből
1 kis pohár kakaó (vízzel, édesítőszerrel, holland kakaóval)
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
répa, túró, korpovit keksz     
összesen: 15 g CH
CH ÖSSZESEN: 185 g

Ma csoki mousse-t csináltam a kis férjecskémnek. Még a hűtőben van, mire megjön G, pont jó lesz......egy fakír vagyok:s

2 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Nem fakír! Inkább HŐS! :)

Rita írta...

:DDDD szerintem is:DDDD