2012. szeptember 1., szombat

Napi bejegyzés – 32.nap


Mozgás: 30 perc gyaloglás (vacsi előtt) 
                30 perc futás (vacsi után)

Reggeli:          
házi rozs kenyér
cottage cheese-es-túrós-ecetes uborkás krém, felvágott, paradicsom, paprika
összesen: 30 g CH 

cukor mérés: (közben gyógyszer) 
0'        5,0
60'      7,4
120'    4,5

Tízórai:           
joghurt, pár falat karfiol torzsa
korpovit keksz
összesen: 20 g CH 

Ebéd:
brokkolis rakott karfiol 
desszert: diétás zabkeksz és csoki (ezt most muszáj volt, annyira kívántam valami jó kis édességet. persze egy bazi nagy fagyi kehely jobb lett volna, de szerencsére fagyi nincs itthon:D)
összesen: 50 g CH 

cukor mérés: (ellenőrző mérés, kíváncsiságból) 
60'      5,6

Uzsonna: 
alma 
1 marék mandula
összesen: 17 g CH 

Csak úgy jelzem, hogy én egy hős vagyok! Férjecském ugyanis azzal jött haza a munkából, hogy menjünk cukiba fagyizni...vacilláltam nagyon a dolgon, de végül mégis csak az alma mellett döntöttem...pedig milyen jó lett volna egy kis fagyi.
Elegem van egyébként abból, hogy nem ehetek azt és abban a mennyiségben amit akarok és ahol akarok. Még ha lenne valami eredménye a diétának. Ja, bocsi, van eredménye: kb. cukros leszek a végén:( Van értelme így bármit is folytatni? Elgondolkozom néha ezen....de persze folytatom, csak van, amikor megingok picit.

Vacsora: 
brokkolis rakott karfiol, update kenyér
desszert: házi puding (annak örömére, hogy nem ettem fagyit, főztem pudingot. szójatejből és glutén mentes pudingporból készült. tudom, a szójatej sem az igazi, hiszen ösztrogént tartalmaz, de egy évben 1x megengedhető. 4 adag lett, fejenként 20 g CH tartalommal.) 
összesen: 40 g CH 

cukor mérés: (ellenőrző mérés, kíváncsiságból...itt is)  
60'      5,3

Utóvacsora: (utálom az utóvacsit és szerintem nem is kell, hiszen nem hipózom éjszaka...majd megkérdezem T. dokit, hogy muszáj-e ezt nekem megenni.)
vékony rozs kenyér 
medve sajt          
összesen: 18 g CH

CH ÖSSZESEN: 175 g

3 megjegyzés:

kretty írta...

Rita, kitartás! Nekem ehhez jön még a laktóz intolerancia. :)

Csiburaska írta...

Mint ahogy nekem is:)))jól csinálod Rita hidd el:))

Rita írta...

Igen, Lányok tudom én (itt azért megjegyzem, hogy Húgom is tejérzékeny...én meg sem merem már ezt nézetni). Köszike a biztatást;)