2012. augusztus 18., szombat

Szép(ítkezős) napok


Tegnap és ma nagyon jó napom volt. Tegnap szinte reggeltől estig ment a kényeztetés:)...ma vár rám egy kis lecsó főzés, takarítás, pakolászás az útra…de nem baj, ez is jó:)

Péntek 8.00 – kozmetikus
Még pár hete találtam a lealkudtuk.hu-n egy kollagén kezeléses csomagot, potom 3500 forintért. Ebben az árban benne volt egy nagy-kezelés, egy kollagénes kezelés, szempillafestés és szemöldökszedés….nagyon olcsó volt szerintem. Egyébként nagyon ügyes volt a csajszi …jól megszépített:D

Péntek 14.00 – Jera-masszász
Nagy reményekkel vártam Rékát és most kíváncsi vagyok, hogy megint lesz-e olyan hatása, mint legutóbb…ha nem, akkor 1 hét múlva elkezdem a duphastont.

Péntek 17.00 – pedikűr
Egy sráchoz járunk az én kis férjecskémmel. Mivel ő gyógypedikűrös, ezért lakkozást, azt nem vállal…úgyhogy a szín az én művem:D (na azért annyira nem lett színes, egy kis narancs és csillám van a körmeimen)

Szombat 10.00 – manikűr
Az utóbbi egy hétben nem volt lakk a körmeimen, egész hiányzott:D Persze jogos lehet a kérdés, hogy akkor miért nem színesek a körmeim:D Hát...az úgy történt, hogy hihetetlen módon, a nőcinek egyszerűen nem volt olyan színű lakkja, ami nekem tetszett volna. Ha meg volt, akkor az meg gél lakk volt, azt meg nem akartam. Így hát kénytelen voltam ezt az enyhén rózsaszín, ámde átlátszót választani. Persze azért csak nem bírtam ki, és a gyűrűs ujjamat összhangba hoztam a lábam körmeivel:D (a Balcsira leviszem azért a lakkjaimat...lehet megpróbálom az összes körmömet ilyen narancsos, csillámosra....bár azért attól félek, hogy hogyan húzok szép egyenest mondjuk a bal kezemmel.)


Holnap reggel indulunk meghódítani a Balcsit…bár víz az nem sok van szegénykémben:( A diétámat igyekszem szépen tartani a nyaralás alatt is, bár a napló írását nem pótolom majd szerintem, az egy hét, az már túl sok lenne…majd zanzásítok egyet egy kis élménybeszámolóval;) De amint megjöttünk, folytatok mindent. Sportolni biztosan fogok minden nap, imádok a Balcsinál bringázni és futni:)

A nagy reggeli tervek helyett ma kb. nem csináltunk semmit itthon...úgyhogy marad az éjszakai és kora reggeli pakolás:D És hogy mit csináltunk? Pl. voltunk a Kopaszi-gáton:)











2 megjegyzés:

Havanna írta...

Szia. Megkérdeztem a dokim a husiról, ő azt mondta, hogy az inzulint az nem emeli meg!
Jó nyaralást! ( szép színe van a narancsosnak:)

Rita írta...

Köszi Havanna, hogy megkérdezted:) Igazából egy (azt hiszem)sorstársunk írta egy blog megjegyzésben, hogy neki megemeli a hús az inzulin szintjét...ő ezt kitapasztalta. Szóval bármi lehet...ha lenne elég pénzem rá (vagyis ha akarnék költeni erre), én is kísérletezgetnék:D