2012. augusztus 18., szombat

Napi bejegyzés – 18.nap


Mozgás:  ma nem voltam valami fitt lady:D bicikliztünk vagy 2 órát, de volt benne olyan kis kopaszi-gátas andalgós is....pulzuspörgetős nem nagyon....de lehet elmegyek még futni egyet.

Voltam futni:D 30 percet (ráadásul jól meg is hajtottam magam...sprinteltem egyet a végén. szeretem azokat a futásokat, amikor G. (férjuram) is elkísér, mert akkor sokkal gyorsabb vagyok. ő biciklivel jön mellettem, azaz inkább előttem, ő ilyenkor a nyúl:D)
                                                 
Reggeli:        
pur-pur kenyér
vaj, lekvár (vannak napok, amikor úgy kelek fel, hogy ha egy normál szendvicset kell ennem zöldségekkel, akkor tuti rosszul leszek...ilyenkor csak a lekváros kenyér csúszik le, ha szabad enni reggelire, hanem:))
összesen: 25 g CH

Tízórai:  
körte
update túrós papucs
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
Szendvics a Guruból (ma nem volt kedvem főzni, ezért az Alléban ebédeltünk. nagyon finom spenótos rozsbagettből készített szendót ettem. a negyedét azért odaadtam a férjecskémnek, mert úgy gondoltam, az már túllépné a megengedett CH mennyiséget:))
összesen: 50 g CH
  A kép csak illusztráció, de így nézett ki az 
  én szendóm is, csak rozsos bagettből:)
Uzsonna:
1 db Jogobella joghurt
1 db Cserpes Trudi
összesen: 22 g CH

Vacsora:
pur-pur kenyér, félig főt lecsó (nem tudtunk várni)
desszert: mandula csokival:P
összesen: 40 g CH 

CH ÖSSZESEN: 157 g

Nincsenek megjegyzések: