2012. augusztus 29., szerda

Napi bejegyzés – 29.nap


 
Mozgás: 1 óra bicikli (nem volt valami kellemes görcsölő hassal és fájó derékkal tekerni, de mit lehet tenni, mozogni kell ilyenkor is:))

Reggeli:        
túrós zabkása
összesen: 30 g CH

cukor mérés: (közben gyógyszer)
0'        5,3
60'      7,6
120'    4,9

Tízórai:  
1 db Densia joghurt
kolevit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd: (update)   
tejfölös fitt pulykaraguleves, kölessel (a kölest én főztem ki hozzá) 
japán puding (ananászos, meggyes vaníliapudingos piskótás desszert) 
összesen: 50 g CH

Uzsonna:
alma, körte
összesen: 20 g CH

Vacsora:
rostonsült pulykamell filé, aszalt szilvával és dióval töltve, salátaágyon, barnarizzsel (étteremben vacsiztunk. még itthon kinéztem a pulykát, a barnarizst itthon kifőztem és kis dobozban elvittem magammal, 30 g CH-nyit. nem tudom, hogy az aszalt szilva mennyi lehetett, mondjuk legyen 10 g CH. nem volt sok és 2 db-ot adtam G.-nek is belőle:))    
összesen: 40 g CH

CH ÖSSZESEN: 160 g

Nincsenek megjegyzések: