2012. augusztus 28., kedd

Napi bejegyzés – 28.nap



Mozgás: 20 perc Réka popsi
               10 perc Réka has (csak hogy meglegyen a 30 perc napi minimum:)) 
                       
Reggeli:        
túrós zabkása
összesen: 30 g CH

cukor mérés: (elfelejtettem bevenni, úgyhogy gyógyszer nélkül)
0'        5,5
60'      6,8
120'    5,3

Tízórai:  
joghurt
zabpehely
összesen: 20 g CH

Ebéd: (mától Norbitól rendeltem ebédet a hétre, a jövő héttől pedig megkóstolom az egészségkonyha Én diétám menüjét....így talán nem lövök bakot, legalábbis az ebéddel tuti nem:))     
Házi húsleves fitt májgaluskával
Jávai sült hal (pritaminpaprikás, szójás pácban sütve), gyömbéres sült zöldségek (brokkoli, karfiol, bébikukorica, sárgarépa, ceruzabab, fejeskáposzta, paprika, szójás), bulgur
Pancake kókuszos-banános öntettel
összesen: 50 g CH

cukor mérés:
0'        4,9
60'      5,5
120'    5,2

Uzsonna:
alma
összesen: 20 g CH

Vacsora:
sárgarépás pur-pur és házi rozs kenyér
májkrém, tükörtojás fetasajttal megsütve, paradicsom, uborka, paprika
1 db zabkeksz (cukormentes)    
összesen: 40 g CH

cukor mérés: (közben gyógyszer)
0'        5,1
60'      6,5
120'    5,3

Utóvacsora: pici túró a torna után:)

CH ÖSSZESEN: 160 g

1 megjegyzés:

Rita írta...

Szia Eszter:)
Látom, hogy írtál...a citromail-em mutatja, itt viszont nem látom:DDDDD
Na, mindegy, azért válaszolok:D

Szóval ma reggel gyógyszerrel ettem a zabkásámat, és rosszabb lett az eredmény: 7,6-ra felment...fasza.

A keksz tényleg nagyon fincsi...G. majdnem megette az egészet tegnap este:D el kellett dugni előle, hogy nekem is maradjon:D