2012. augusztus 13., hétfő

1 adag spagetti


Tegnap este, egy pihent pillanatomban kitaláltam, hogy hogyan is fogok én a jövő heti nyaralásunkon spagettit enni. Fogalmam sincs ugyanis, hogy mennyi is lenne az adagom (itthon csak update tészta van) és mivel minden évben elmegyünk Zamárdiba a Mauró étterembe ebédelni, ahol én tuti spagettit kívánok majd, jó lenne tudni, hogy mennyit ehetek belőle. 

Szóval azt találtam ki, hogy barátnőm segítségét kérem ebben, a terv pedig a következő volt: megkértem, hogy ha van náluk otthon rendes, durum spagetti, mérjen le nekem légyszike 50 g CH-nyit és számolja már le, hogy pontosan hány szál tészta van az adagban. Az eredmény: 86 szál tészta. 

Tehát megrendelem majd az olíva olajos – foghagymás tésztámat és szálanként megeszem:DDD Hosszú egy ebéd lesz azt hiszem:DDD










3 megjegyzés:

Csiburaska írta...

Ne viccelj, Én a helyedben eleve úgy kérném ki:DDD
- kÉRNÉK EGY 86 SZÁL TÉSZTÁBÓL ÁLLÓ SPAGETTIT:DDDDD

Csigusz írta...

Vahahahaaa, de viccet felreteve, szerintem nyugodtan ehetsz belole, amennyi jol esik, mert ugyis durumbol van, es amilyen keves cht eszel ugy alatalaban, ez nem fog megartani. De jo poen. Bar egyszeubb megkerni, hogy merjenek ki 80grammot es kesz. :-)

Rita írta...

Lányok...gondoltam, hogy ez tetszeni fog;))))
Tudom én, hogy megehetném akár az egészet is....de most már csak azért is megszámolom a szálakat...kíváncsiságból:)majd beszámolok:D