2012. augusztus 11., szombat

Napi bejegyzés – 11.nap



Mozgás: 2,5 óra tempós gyaloglás (a lépés számlálom 17872 lépést és 13,4 km-t mutat...nagyon-nagyon jól esett, de hiányzik a futás. tiszta nyomi vagyok, fáradt, és olyan haszontalan érzésem van. mi lesz velem, ha nem mozoghatok?)

Reggeli:        
árpás kenyér
vaj, lekvár
összesen: 30 g CH

Nagyon szeretem a szilvalekvárt, ezért nagyon megörültem ennek a nosalty-s receptnek. Nincs benne semmi ördöngösség: ki kell magozni, feldarabolni (én géppel csináltam) és betenni a sütőbe 100-110 fokra, úgy 5 órára:D Na, én 5ésfél óra után vettem ki, de még így sem készült el. Mivel csak pici adagot csináltam, így nem volt valami kifizetődő….nagyon finom lett, de asszem jó lesz nekem a bolti is. Találtam egy fajtát a Auchanban, amiben ugyanúgy nincs semmi más, csak szilva. Mert ugye az az igazi szilvalekvár, amiben nincs semmi hozzáadott cukker.
Volt egyszer egy olyan időszakom, amikor egyszerűen nem tudtam reggelire mást enni, csak szilvalekváros kenyeret….ha mást ettem, hányingerem lett. Hogy ez mitől lehetett? Lehet, most megint rászokok:)

 
Tízórai:  
alma
kolevit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
brokkoli főzelék (szerencsére ma már elfogyott)
zeller krém leves
összesen: 40 g CH

Uzsonna:
joghurt (ezt az isteni joghurtot vettem ma a piacon. többféle joghurtból és zabpehelyből áll. 1 normál pohárnyit ettem belőle...szerintem az kb. 20 g ch-nyi lehet:))
összesen: 20 g CH


Vacsora:
sárgarépás pur-pur kenyér,
kenőmájas, paradicsom, uborka, sajt
1 bögre kakaó
1 db Cserpes Trudi (a desszert)
összesen:35 g CH

Utóvacsora:
update kenyér, kőrözött (mivel közvetlen vacsi után kellett elindulnom a gyalog túrámra, készültem, hogy miután hazaérek éhes leszek...így is lett:D)
összesen: 5 g CH

CH ÖSSZESEN: 150 g

Nincsenek megjegyzések: