2012. augusztus 9., csütörtök

Napi bejegyzés – 9.nap


Mozgás:  30 perc gyaloglás (mondanom sem kell, hogy a gyaloglás után visszajött az amúgy szinte teljesen elmúló vérzésem...pedig mára terveztem még egy kis 20 perc Rékát is...na, de majd talán holnap)
                                   
Reggeli:        
egy kis kornspitz, egy kis rozsos zsemle
májkrém, paradicsom, uborka
fél bögre cikória kávé
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
1 db őszibarack
fél répa (karalábét akartam, de bazi fás…úgyhogy lehet, hogy kuka, vagy talán levesbe-főzelékbe még jó lesz)
összesen: 16 g CH

Ebéd:     
diós-túrós tészta (a sima túrós tésztát fel akartam kicsit dobni valamivel…fincsi lett...alig bírtam, de benyomtam mind:D)
összesen: 50 g CH 
 
Uzsonna:
update keksz (csokis és kókuszos)
1 db Jogobella ligth joghurt
összesen: 20 g CH

Vacsora:
update és árpás kenyér, virsli, mustár
savanyúság
összesen: 20 g CH 

CH ÖSSZESEN: 136 g


Ebédre és vacsira is nagy volt az adag….az ebédet még bírtam szusszal, a vacsit már nem. Egy kis savanyúság és kenyér megmaradt:)


Nincsenek megjegyzések: