2012. augusztus 14., kedd

Napi bejegyzés – 14.nap



Mozgás:  gyaloglás és bicikli, összesen 1 óra

Azokat a gyaloglásokat jegyzem fel ide, amikor mondjuk bkv-val is mehetnék a célállomásra, de én inkább gyalog megyek:) Ilyen pl. amikor elmegyek a keletibe, vagy volt már olyan is, hogy a XI.-ből elgyalogoltam az örs vezér téri ikea-ba...tudok megszállott lenni:) De nagy általánosságban egyébként bicajjal megyünk mindenhova...nem is tudom, hogyan tudtam eddig bicikli nélkül élni:D

Reggeli:        
teljes kiőrlésű zsemle
körözött, paradicsom, uborka
1 bögre kakaó
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
fél körte
kolevit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
spenót kölessel, tükörtojással
összesen: 45 g CH

Uzsonna:
sütiiiiii (kitaláltam, hogy  ma valami sütit kívánok uzsira, de persze szigorúan cukor menteset. a szamosban nem olyan régóta lehet kapni xilittel készült sütiket és elég jó a választék. párizsi csúcsot és szívecskét ettem...nagyon finomak voltak:p sajnos a tortáknak, hiába cukormentesek, mégis elég magas a CH tartalmuk. a csoki tortának pl: 37g, ami az álomsütikhez viszonyítva elég magasnak mondható.)
összesen: 18 g CH

Vacsora:
csécsi, kolbász, borsos sonka, főt tarja (hogy férjemet idézzem: malackodtunk egy picit:D)
update és teljes kiőrlésű kenyér
paradicsom, paprika, uborka és hagyma mindenféle formában:D
összesen: 30 g CH

CH ÖSSZESEN: 143 g

4 megjegyzés:

Csigusz írta...

Jo malackodast! Mult heten meg se akartam irni, hogy megint koromporit ettem...

Rita írta...

:DDDD...én asszem még nem is ettem körömpörit...lehet be kellene pótolnom:)

Rita írta...

ja, és Eszter, remélem ezt is szereted:
leves:Házi húsleves fitt májgaluskával
fő étel: Jávai sült hal (pritaminpaprikás, szójás pácban sütve), gyömbéres sült zöldségek (brokkoli, karfiol, bébikukorica, sárgarépa, ceruzabab, fejeskáposzta, paprika, szójás)
desszer: Pancake, kókuszos-banános

ha nem szólj ám;)))))

Csiburaska írta...

"korompori":DDDDD Első olvasásra nem tudtam mi az:)))Rita majd nézd meg mit tettem ki a legújabb bejegyzésembe:))))