2012. augusztus 12., vasárnap

Álomkor


Ma nagyon-nagyon nehezen keltem fel (6-kor). Azután vissza akartam aludni reggeli után, ami csak azért nem sikerült, mert közben férjecském hazajött a munkából. Viszont ezután már semmi gátolt meg abban, hogy az ebéd és az uzsonna közötti 3 órát szó szerint átaludjam. Szerintem, ha nem kellett volna uzsiznom, estig alszom...vagy holnap reggelig:D
És, hogy ez mitől lehet? Van egy sejtésem….pár napon belül kiderül, hogy valós-e;)

A biopsziás vérezgetésem egyébként már a múlté…ennek nagyon örülök:)

4 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Ritám!
Ugye nincs baj?

Rita írta...

Pocilakó, mire gondolsz? Nincs baj...legalábbis nem tudok róla:)
Őszintén szólva peteérésre gyanakszom, de ez még csak sejtés. Bőszen mérem a hőmet és ma leesett, + a hasamat is eléggé érzem két napja. De az is lehet, hogy csak véletlen, szóval az elkövetkezendő napokban kiderül:)
Köszönöm kérdésed egyébként;)

Pocilakóra várva írta...

Vashiány, és társai...erre gondoltam...örülök neki, hogy nem ez!

Rita írta...

Vashiány? Ez jó kérdés. Azt nem tudom, hogy most milyen a vas szintem, viszont tavaly a felső határt súroltam, azt tudom:) Ha marad ez a fáradtság, megnézetem ezt is:)