2012. október 4., csütörtök

Rossz előérzet :(



Még májusban megfogadtam, hogy ezentúl, ha rossz előérzetem lesz, leírom…hátha így sikerül elhessegetnem.

Szóval most ez van. Tegnap előtt kezdődött. Ezért tegnap egész nap azt hittem, hogy nem fog megjönni, ami majdnem így is lett…keményen aviváztam egész nap, hogy legyen már valami. Mára úgy néz ki rendeződött a dolog (bár nem viszi túlzásba a szervezetem), de a rossz érzés mégis maradt. Holnap doki és vérvétel….meglátjuk mi lesz. Remélem, csak az izgalom váltja ezt ki belőlem


(jut eszembe: ugye nem kell éhgyomorra mennem holnap?...lehet fel kellene hívnom őket, biztos, ami biztos.)

....azóta már dél van, de még mindig nem jött meg úgy, ahogy szokott...már arra is gondoltam, hogy nem lesz ebből lombik...nem tudom.

3 megjegyzés:

Audrey írta...

NYUGI! csak stresszelsz..minden rendben lesz :)

Csigusz írta...

A stressz miatt is szarakodhat... Nyilvan felsz es ez teljesen ertheto. Irtam uj bejegyzest, olvasgasd azt :)

Te is Audrey!

Rita írta...

Stressz ide, stressz oda, holnap kiderül:D de abból mindenesetre nagyon elegem van, hogy mindig produkálok valamit:(