2012. október 15., hétfő

Napi bejegyzés – 76.nap




Mozgás:  30 gyaloglás
                 20 perc Réka - popsi
                                   
Reggeli:        
túrós-fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
fűszeres karaj, török bulgursaláta
összesen: 57 g CH

Uzsonna:
gesztenyepüré (nagy bánatomban hazafelé bementem egy cukormentes sütis boltba és úgy megkívántam a gesztenyepürét:) persze csak pár kanállal ehettem belőle, fél fogamra sem volt elég, de legalább érezhettem az ízét:D)
összesen: 20 g CH

Vacsora:
zsemle a cukormentes boltból, főt karaj, sajt, kenőmájas
saláta: jégsali, paradicsom, uborka, retek
összesen: ~45 g CH

Utóvacsora:
wasa kenyér, medve sajt, saláta
összesen: 15 g CH 

CH ÖSSZESEN: ~187 g

Na, beadtam a tüszőrepesztőt. Még jó, hogy csak az egyik oldószer kellett a két porhoz, ugyanis az egyik oldószeres üvegcsét ripityára törtem felbontáskor. Szinte szétmorzsoltam, amikor letörtem az üvegcse kupakját...még jó, hogy nem vágtam szanaszét az ujjaim:D Tiszta hülye vagyok:D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fenéket hülye, csak türelmetlen!
;-D

Rita írta...

vagy csak kapkodtam, mert kb. 7 előtt jöttem rá, hogy nekem még össze is kell kutyulnom a szereket, nem csak egyszerűen benyomni, azt jónapot :D