2012. október 18., csütörtök

Napi bejegyzés – 79.nap





Mozgás:  30 perc gyaloglás (+ amit még bevásárlás közben tettünk, jaj, de elfáradtam. + bicajoztam is picit, de nagyon-nagyon óvatosan. még egy csiga is leelőzött volna, olyan lassan mentünk. a fekvőrendőrökön is úgy haladtam át, mintha lassított felvétel lennék:D)
                                   
Reggeli:        
túrós-fahéjas zabkása (vajon mikor unom meg?)
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
wasa kenyér
túró, natúr fekete áfonya lekvár (ezekről a lekvárokról tudni kell, hogy egy cseppet sem édesek, szerintem még annyira sem, mint a friss gyümölcs. jó sokat tettem a kenyérre, hogy érezzek egyáltalán valami ízt:D)
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
csicseriborsós, zöldséges pulykaragu + egy pici wasa kenyér
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
1 liter izotóniás ital (úgy döntöttem, hogy nem dupla adag izo-t iszom, hanem csak szimplát, csak 1 liter vízzel kikeverve…így azért egész tűrhető a CH mennyiség)
összesen: 26 g CH

Vacsora:
rozsos zsemle, sajt, kenőmájas, felvágott
saláta: jégsali, rukkola, mini spenót, paradicsom, paprika, uborka, túró
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
wasa kenyér, saláta
összesen: 10 g CH 

CH ÖSSZESEN: 186 g

Nincsenek megjegyzések: