2012. október 12., péntek

Napi bejegyzés – 73.nap




Mozgás:  40-50 perc gyaloglás
                                   
Reggeli:        
túrós-fahéjas zabkása
összesen: 30 g CH

Tízórai:  
alma
korpovit keksz
összesen: 20 g CH

Ebéd:     
póréhagymával párolt csirkemellkockák, sült paprikás árpagyöngy + egy pici köles
összesen: 55 g CH

Uzsonna:
1 db update joghurt
1 db Cserpes Trudi (húúú, de régen ettem. nyámiiii :p)
összesen: 20 g CH

Vacsora:
Guru szendvics: spenótos, főt tojásos, sajtos, paradicsomos (mivel moziba mentünk, kitaláltam, hogy Gurus szendvicset eszem a film közben:) tök jó, mert lehet kérni a szendvicseket rozsos bagettből. kértem a csajt, hogy mérje le nekem csak a bagettet, hogy megtudjam, mennyi CH-t eszem. 113 gramm volt, ami kb. 56 g CH-t jelent. tehát kb. a szendvics ¾-ét ehettem meg…a többit a férjecskémnek adtam.)
4 db Burger King-es sült csirkeszárny
összesen: 45 g CH

Utóvacsora:
wasa kenyér, túró
összesen: 15 g CH 

CH ÖSSZESEN: 185 g

Reggel sikerült olyan rosszul beadnom a reggeli szurimat, hogy az egész hasam fáj + lila is...az istennek nem tudtam kinyomni a kis levegő buborékot a fecskendőből, így valószínű juttattam egy kis levegőt is a zsírrétegebe:( Nem tudom hova szúrom majd a holnapi szurikat, nincs egy pici szabad hely sem már a hasamon:D

Nincsenek megjegyzések: