2012. április 15., vasárnap

Jóslat

Felmentem ma a facebook-ra és láttam, hogy egy ismerősöm jósoltatott magának tarot kártyával. Gondoltam miért is ne, én is megcsinálom….és ezt kaptam. Lehet, hogy véletlen, de akkor is….pont rám illik:D

Végítélet:
Az utolsó ítélet ábrázolása egy állapot végét szimbolizálja, amelyet megfiatalodás és megújulás követ. Arra is figyelmeztet a kártya, hogy ideje alapvetően megváltoztatnunk életünket, és felszabadítanunk magunkat korlátaink alól. Nagy hangsúly helyeződik a régi problémák megoldására. 

A kártya üzenete:
Véget ért valami, ami eddig akadályozott téged. Szabad vagy, most már sokkal pozitívabb hozzáállással indulhatsz előre. A karmikus korlátozottság megszűnik. Akadálytalanul kibontakozhatsz és kibékülhetsz múltaddal. Újjá fogod éleszteni tehetségeidet és kapcsolataidat. 

 Mindenesetre jó sokszor elolvasom majd a kártya üzenetét…az nem árthat:)

Nincsenek megjegyzések: