2012. április 18., szerda

Égi jel?


Amikor a tarot kártyás jóslatot csináltam, meg néztem egy horoszkópos oldalt is…Kicsit babonás lennék? ááááááá, dehogy:D

Erre a hétre ezt írták a skorpióknak:
"Ha az előző időszak kicsit hajszás, nagyon dolgos volt, akkor most adj egy kis teret a lazításnak. Hidd el, megengedheted Magadnak, nincs nélkülözhetetlen ember. A hét közepén egy meghívást kapsz, amit nagy kár lenne visszautasítani. Még az sem kizárt, hogy ez az esemény egy kisebb szerencsés új szakaszt nyit meg az életedben!"

Hű, gondoltam, kíváncsi leszek én arra, hogy mi történik majd szerdán:D 
Ma a futás végeztével fel is hangosítottam a telefonom (annak ellenére, hogy a férjecském még aludt), hátha tényleg pont hív valaki…nehogy már ne halljam meg. Ahogy beléptem a kapun csörgött is a telefonom. S. doki hívott az intézetből :O…..Elképezni sem tudtam, hogy mit akarhat. Elhatároztam ugyan, hogy a jövő héten bemegyünk konzultációra, hogy megbeszéljük, hogyan tovább, na de ezt senkinek sem mondtam még. Kíváncsian vettem fel a telefont. Azért hívott, mert látja, hogy októberre van OEP-es időpontunk, de most felszabadult egy hely és ránk gondoltak. 
RÁNK!!!! Ez hihetetlen…hogyhogy? Annyi pár lehet még…Épp nemrég tudtam meg, hogy mostanság már jövő márciusra osztogatják az időpontokat.
Mondtam, hogy van még 2 fagyisunk, és pont menni akartunk konzultációra a jövő héten. Azt mondta, hogy a fagyis is mehet OEP-re. Úgyhogy a jövő héten vár bennünket a konzultációra:)

Lehet, hogy megkaptam a választ a tegnapi kérdésemre?

2 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Minden kívánságod így teljesüljön!

Rita írta...

Köszönöm szépen:)