2012. április 23., hétfő

69


Nem, ez nem egy szexuális töltetű bejegyzés lesz:)
 
Ez bizony az én „rövidke” ciklusom hossza. Ma végre ugyanis végre megjött. A ciklusom 69. napján. Ja, és persze egy kis duphaston rásegítéssel. Elkeserítő, hogy amióta szedem a kombinált gyógyszereket (eucreas, competact, majd janumet), azaz tavaly január óta, 1x jött meg magától. Ezen kívül még 4x, gyógyszer segítségével….ááááááá, elegem van! Na, de azért örülök is, hogy végre érezhetem görcsölni a hasam:)

Holnap végre személyesen is találkozom Tűű dokival. Történt ugyanis még a múlt héten - miután Sipos doki felhívott, hogy mehetnénk a kis eszkimóinkért - hogy átballagtam a mensmentis-be. Eredetileg május 10-ére volt időpontunk, de nekem ez nagyon távolinak tűnt, ezért gondoltam bepróbálkozok, hátha egy korábbi időpontra is betudnak írni. Reálisnak tűnt ez az elgondolás, hiszen, ha valaki hirtelen visszamondja az időpontját, én szinte 5 percen belül ott termek, ha kell:) Nagy szerencsém volt, pont akkor mondta vissza valaki a 24-i időpontját...huráááááááááááááá. 

Szóval holnap 13.00-ra megyek. Nagyon kíváncsi vagyok. Az tuti, hogy kapok valami gyógyszer kiegészítést így a beültetés előtt, de hogy mit? Na, majd holnap délután kiderül. Szerdán reggel pedig az intézetbe megyünk:) Jó ez a hét…

Nincsenek megjegyzések: