2013. április 23., kedd

Műtét: visszaszámlálás, 3, 2...

Holnap kora reggel bevonulok a kórházba, csütörtökön pedig műtét :) Érdekes, hogy egyáltalán nem izgulok. Remélem nem azért, mert a megérzéseim már megint tudnak valamit :D


Ma már nem ehetek, csak ihatok. Ami tök hülyeség szerintem, így jól meg is ettem reggelire a maradék brokkoli főzimet...ennyi igazán nem árthat. Tegnap vettem banánt, almát, spenótot, répa és cékla levet, úgyhogy jó kis leveket készítek belőle mára és holnapra.
Remélem értelmes szobatársaim lesznek...vicces, de azt sem bánnám, ha frissen szült kismamával kerülnék egybe. (A múltkor mondta a doki, hogy ez is előfordulhat, mondjuk egy jó kis szülésbeindító front után :D)
Igaz, németezni akarok, viszek minden füzetet, könyvet, szótárt. Tegnap nem ment jól a német. Egyszerűen teljesen leblokkolok szóban :( Írásban olyan könnyedén megy már...ez is pszichés nálam. Hihetetlen mennyi bajom van.

Szorítsatok nekem/értem csütörtökön:) Pénteken elvileg már hazaengednek, akkor majd jövök az élménybeszámolóval:)

16 megjegyzés:

Havanna írta...

Milyen átváltozások vannak itt! Alig találtam meg hol tudok írni:))
Csuriban érted kezem lábam. Ügyes vagy és erős! Szorítok neked nagyon!

Rita írta...

Próbálkozom-próbálkozom :)
Havannám, én meg érted szorítok nagyon-nagyon, ugye tudod?

Heniiii írta...

Szorítok Neked Rita, tök jó, hogy nem izgulsz :) Hány órakor lesz a műtét? Mikor adsz magadról hírt? puszi! jó az új blog-skin!!! :)

Csigusz írta...

Gondolok Rad! Jo a kep! Nyomasd a leveket, es viccen kivul ket orankent gurits le 2 decivel belole, igy elvileg elkerulheto az ehsegerzet. :) Puszika. Ja, jo az uj elrendezes.

Anett_1 írta...

Nagyon szorítok, mielőbb gyere a hírekkel!

Eszter, azt olvastam, hogy "nyomasd a leveleket" :D :D

Rita írta...

:D leveleket? :DDD ez tényleg jó Anett

Heni, sajna nem tudom mikor lesz a műtét, 3-an vagyunk aznapra, úgyhogy szerintem azért még dél előtt lezavarnak minket...legalábbis nagyon remélem!Pénteken, ha kiengednek, jövök is:)

Okés, Eszter. Iszom ezerrel a lötyit és egyébként egész jól bírom. Bár egy kis kolbit szívesen benyomnék :D

Csigusz írta...

A leveleket elobb szaritsd ki, tordd porra es aztan mehet a lebe, mint az algapor, vagy mit szoktak belenyomatni :d

Rita írta...

:DDDD

Estsanatlehi írta...

Heuréka! :D

Bejus70 írta...

Rita, ne sírj, könnyen megszokja a jót az ember. És szorítok veszettül érted!

Unknown írta...

Én is szorítok nagyon ! :)

Rena írta...

Nagyon drukkolok hogy minden rendben menjen!

katief55 írta...

Együttérzés, szorítás, gondolunk Rád ezerrel, puszi!!!

Anita írta...

Már lehet hogy nem olvasod, de szorítok neked, hogy minden simán menjen! :)

Popi írta...

Te már bent én még kint :) És is drukk és is szorít! :)

Unknown írta...

Rita szurkolok, hogy minden ok legyen!
Popi Neked is :-)))