2012. május 31., csütörtök

Már csak 4 nap


Ma kezdtem az Utrogestan-t adagolni. Őszintén szólva ez az egy, amit annyira nem vártam. Valahogy nem szeretem feldugdosni ezeket a kis golyókat. Miért nem találnak ki egy tapaszt, amit csak fel kell ragasztani a bőrre....vagy van ilyen, csak én nem tudok róla?

Mivel 3×2-őt használok, a következő bontásban kell feltennem: 6.00, 14.00, 22.00…vagyis nem kell, ezt én kalkuláltam ki. Gondolom az a legjobb, ha egyenletes osztom el a nap 24 órájára. Az Estrimax-al nem tudtam így sakkozni. Ott figyelni kell arra is, hogy melyik gyógyszerrel vegyem be. Ugyanis szedek Janumet-et (ebben metformin van), Aspirin-t is. Ezeket persze nem jó egyszerre bevenni, mert ütik egymást. A folsavat pedig nem lehet a Janumet-el, és az Estrimax-ot sem jó valamivel, de erre most nem emlékszem, hogy mivel. Ezért valahogy úgy játszok ezekkel a gyogyókkal, hogy minimum 1 óra elteljen a két egymást ütő gyógyszer bevétele között…nem egyszerű. Azért nagyon remélem, hogy így tényleg nem nyírják ki egymást a gyógyszereim.

Felmerült bennem ma reggel, hogy a petefészkeknek vajon most is van dolguk? Érzem ugyanis mind a kettőt. Jaj, nem tudom, hogy ez most jó jel, vagy rossz....lehet fel kellene hívnom az intézetet, de utálok minden kis dologgal telefonálgatni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Rita!

Javaslom, írass fel Crinone gélt Utrogestan helyett. Napi egyszer kell csak adagolni és van hozzá egy aplikátor, ami által sokkal higiénikusabb a felhelyezése. Hátránya: 9700,- ft 15 darab, de hidd el, megéri!

andi565( Babanet fórumról)

Rita írta...

Még csak most vettem észre, hogy írtál:) Igaz, már nem aktuális, de azért megjegyzem, köszi:)