2012. május 16., szerda

Egy jó nap


Ma nagyon korán keltem. Egész éjjel azon idegeskedtem, hogy tuti megjön-e reggel. Bár jelei voltak és a Duphastont is szedtem a cél érdekében (+ Aviváztam is pár napja), de mégis izgultam. 4.30-ig bírtam, akkor kimentem a mosdóba és láss csodát: MEGJÖÖÖÖÖTT:))))

Nagyon örülök, mert ez azt jelenti, hogy kezdődik a 3. beültink. Most 7 napig Gonapeptylt szúrok a hasamba. Ez elvileg leállítja a peteérésemet….nem mintha amúgy lenne, de mindegy, állítsuk le. A 3. naptól, azaz péntektől pedig 3×1 Estrimaxot szedek. A 14. napon kell mennem ultrahangra, hogy csekkoljuk a nyálkahártyát. Ezt egyébként egy picit későinek tartom. Van 1-2 ismerősöm, akikkel fej-fej mellett haladunk most és Ők a 10. napon mennek ultrahangra és vérvételre…nekem vérvétel sem lesz:( Na, mindegy, próbálok nem már most ezen aggódni. Ki akarom élvezni a terhesség minden pillanatát…már ezeket a korai pillanatokat is:) Ja, mert ha nem mondtam volna még, most sikerülni fog!!!!!

Ma reggel kaptam még egy jó hírt. A barátnőm hívott. Nagyon izgatottan vettem fel a telefont, hiszen azt hittem beindult a szülés és menni kell:) Hát…..azt mondta, megszületett. Nagyon örültem, de szomorú is voltam, hogy nem lehettem ott. Bár utólag belegondolva biztosan így volt a jó, mert nagyon megszenvedte szegénykém. Lehet, hogy csak eltántorított volna a szüléstől az élmény. A baba egyébként gyönyörű szép és villám gyorsan, 2 óra alatt jött a világra:)

Nincsenek megjegyzések: